چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ساعت ۹:۳۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

شیوع بیماری واگیر پس از سیل در خراسان شمالی گزارش نشده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن اشاره به اینکه منشاء بسیاری از بیماری ها آب آلوده است، گفت: شیوع بیماری واگیر پس از سیل در خراسان شمالی گزارش نشده است.
شیوع بیماری واگیر پس از سیل در خراسان شمالی گزارش نشده است,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک؛ علی حق بین در بازدید از پایگاه اورژانس جاده ای گیفان، ضمن اشاره به سیل اخیر در برخی از مناطق خراسان شمالی از آماده باش کامل پرسنل دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: بحران های طبیعی مانند زلزله و سیل دسترسی به آب آشامیدنی را محدود می کند.

 

وی با بیان اینکه در مناطق سیل زده پایش میکروبی و شیمیایی آب آشامیدنی صورت گرفته است، تصریح کرد: علاوه بر این از منابع اصلی آب شرب و همچنین مراکز مواد غذایی بازدید شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، استقرار تیم های بهداشتی در محل بحران، کنترل مواد غذایی و آب، نمونه بردای از آب آشامیدنی، توزیع کلر، بازدیدهای میدانی از جمعیت آسیب دیده و نظارت مستمر را از اقدامات صورت گرفته طی روزهای اخیر پس از سیل در خراسان شمالی عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک