جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ساعت ۷:۳۹
فرماندار رازوجرگلان:

بارندگی های اخیر و سیل ۱۶۵ میلیارد تومان به شهرستان رازوجرگلان خسارت وارد کرده است / برای تعمیرات و احداث مسکن های خسارت دیده ، وام های دراز مدت مسکن، اعطا خواهد شد/

فرماندار رازوجرگلان در رابطه با اقدامات صورت گرفته پس از وقوع بارندگی و سیل در منطقه رازو جرگلان گفت: با توزیع اقلام ضروری مثل چادر و آذوقه، مشکلات اولیه خسارت دیدگان مرتفع شده و برای تعمیرات و احداث مسکن های خسارت دیده نیز، وام های دراز مدت مسکن، اعطا خواهد شد.

محمد زارعی، فرماندار رازوجرگلان در گفتگو با عصر اترک با اشاره به سرکشی به تمام روستاهای آسیب دیده در شهرستان رازوجرگلان گفت: با توزیع اقلام ضروری مثل چادر و آذوقه، مشکلات اولیه خسارت دیدگان مرتفع شده و برای تعمیرات و احداث مسکن های خسارت دیده نیز، وام های دراز مدت مسکن، اعطا خواهد شد.

وی با بیان اینکه بارندگی های اخیر و سیل 165 میلیارد تومان به شهرستان رازوجرگلان خسارت وارد کرده است، اظهار کرد: اکثر خسارت ها در حوزۀ راه های مواصلاتی روستاها، منازل مسکونی، دامداری ها، مزارع و جاده بین مزارع بوده است.

فرماندار رازوجرگلان با گلایه از کند بودن روند خدمت رسانی دستگاه های خدمات رسان، گفت: انتظار داشتیم که دستگاه های خدمات رسانی مثل هلال احمر، ورود جدی تری داشته باشند.

زارعی با تقدیر از حضور موثر و پررنگ مجموعۀ سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مرزبانی در خدمت رسانی و مدیریت بحران در مناطق سیل زده، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وظیفه هلال احمر در مرحله اول، تامین آذوقه و چادر برای مردم خسارت دیده است، اما مشاهده می شود که خدمت رسانی هلال احمر به 70 درصد روستاها انجام نشده است.

وی ادامه داد: دهیاران موظف شدند تا از محل اعتبارات فرهنگی دهیاری ها خوراک و آذوقه مورد نیاز مردم خسارت دیده ای که وضع مالی مناسبی نداشتند را تا حدودی تامین نمایند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کمک های مردمی زیادی از قبیل پتو، روغن، قند و چای از روستاهای باغلق و بیک پولاد برای روستاهای آسیب دیده جمع اوری شده است.

زارعی در پایان گفت: بیشترین مشکل ایجاد شده در حادثه سیل اخیر در شهرستان راز و جرگلان، تخریب منازل و بناهای بخش جرگلان است.

انتهای پیام / قاسمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک