جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ساعت ۱۱:۱۳

‍ آماده باش ستاد بحران شهرستان اسفراین برای مقابله با بارش شدید باران و تگرگ

فرماندار اسفراین در جلسه ستاد بحران شهرستان اسفراین ضمن تاکید بر آماده باش کلیه نیروها و دستگاههای ستاد بحران شهرستان گفت: همه دستگاههای شهرستان در آمادگی کامل می باشند و مردم نگرانی از این موضوع نداشته باشند.
‍ آماده باش ستاد بحران شهرستان اسفراین برای مقابله با بارش شدید باران و تگرگ ,

به گزارش سپهرآیین،  طاهر رستمی فرماندار اسفراین در جلسه هماهنگی ستاد بحران، با توجه به هشدارهای هواشناسی و پیش بینی های اخیر مبنی بر بارش شدید باران و تگرگ در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری اظهار داشت : همه دستگاهها به همراه تجهیزات و امکانات و نیروها در آماده باش کامل بوده و تمام مرخصی ها و ماموریتها تا اطلاع ثانوی لغو می گردد .
وی با تاکید بر بسیج کلیه امکانات و نیروها در نزدیک ترین محل پیش بینی شده سیلاب گفت: از هم اکنون ماشین آلات و تجهیزات به همراه نیروها در نزدیک ترین مکان به محل های پیش بینی شده درگیر سیلاب اتراق یافته و آمادگی مقابله با هرگونه حادثه احتمالی را داشته باشند .
فرماندار اسفراین ضمن اعلام آمادگی همه دستگاههای عضو ستاد بحران شهرستان افزود: دستگاههای خدمات رسان و عضو ستاد بحران در آمادگی کامل به سر می برند . و از ظرفیت همه ادارات، نهادها،شرکت ها و پیمانکاران بخش خصوصی ، کارخانجات و ... در صورت لزوم استفاده خواهد شد.
رستمی با تاکید بر اطلاع رسانی سریع تیم های ارزیاب گفت: در بحران ها و حوادث باید اخبار را لحظه به لحظه اطلاع دهید در همین راستا تمام دستگاههای دارای بی سیم اقدامات لازم را جهت بررسی و چک کردن سیستم بی سیم انجام دهند
وی با تاکید بر پیش بینی سوخت جایگزین برای خبازیها اظهار داشت: از همین امروز ذخیره سوخت و آرد نانوائیها در مناطق پرخطر بررسی شود
رستمی همچنین به دستگاههای خدمات رسان اعلام کرد : آمادگی مقابله با هرگونه قطعی شبکه را داشته باشند .
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در این شرایط ؛ سد بیدواز تا 15 میلیون مترمکعب ظرفیت ذخیره آب را دارد ؛ و طبق اعلام شرکت آب منطقه ای  نگرانی از بابت این موضوع نداریم و مردم هم نگران نباشند .
رستمی به کمیته های 14 گانه بحران دستور داد : تا عصر امروز برای کمیته های ذیل کمیته شورای بحران شهرستان جلسه تشکیل داده و موارد لازم را گوشزد کنند .
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان با بیان این مطلب که شهرستانهای معین و دستگاههای متناظر مشخص شده اند گفت: در صورت بروز حادثه از شهرستانهای اعلام شده مشارکت و کمک بگیرید.
وی به ادارات راهداری، آبفای شهری و شهرداری و همچنین بخشداری اعلام کرد: به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی ؛ پل روستای فرطان ظرف همین امروز بازگشایی شود .
فرماندار اسفراین به رسوب گذاری مسیر رودخانه ها و بهسازی منازل روستایی اشاره داشت و گفت: در جلسات بعدی حتما این موارد در دستور کار قرار گیرد .
وی گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی آمادگی ذخیره سازی مواد سوختی را داشته باشند
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک