جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ساعت ۷:۴

۹ کشته در تصادفات اولین جمعه سال نو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بر اثر برخورد یک پژو پارس با پراید ۶ تن کشته شدند و در برخورد یک اتوبوس با پراید نیز یک نفر جان باخت.
۹ کشته در تصادفات اولین جمعه سال نو,

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نادر رحمانی، اظهار داشت: بر اثر برخورد یک پژو پارس با پراید ۶ تن کشته شدند. حوالی ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه جمعه در کیلومتر ۲۱ فرعی هرسین در استان کرمانشاه یک دستگاه پژو پارس به علت تجاوز به چپ با یک دستگاه پراید برخورد کرد که متأسفانه در این حادثه شش تن جان باختند.

وی به حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با سواری پراید در کیلومتر یک محور نیشابور مشهد، اشاره کرد و گفت: در این حادثه که حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اتوبوس مان رخ داد، متأسفانه یک تن کشته و سه تن مجروح شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: همچنین حوالی ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه جمعه در کیلومتر ۴۰ جاده قدیم پل زال یک دستگاه وانت نیسان با پژو ۴۰۵ برخورد کرد که متأسفانه در این حادثه دو تن کشته و دو تن مجروح شدند.

به گفته وی علت این حادثه تجاوز به چپ وانت نیسان بوده است.

رحمانی افزود: در حادثه مشابهی در کیلومتر ۱۶۵ محور کرمان به خراسان جنوبی در استان خراسان جنوبی یک دستگاه پراید به علت تجاوز به چپ با سواری تیبا برخورد کرد که در این حادثه شش تن مجروح شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از روز شنبه به کشور تصریح کرد: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود با لغزندگی معابر مواجه باشیم که توصیه می‌کنیم رانندگان از انجام تخلفات حادثه ساز خودداری کرده و حتماً ضمن رعایت فاصله طولی و عرضی با سرعت مطمئنه در محورها تردد کنند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک