شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ساعت ۷:۱
مسئول بسیج عشایر خراسان شمالی:

توزیع ۲۲۴ تخته چادر در بین عشایر سیل زده توسط نیروهای سپاه و هلال احمر/ اعزام گروه های جهادی، عمرانی و پزشکی به مناطق سیل زده

مسئول بسیج عشایری استان با اشاره به اقدامات خدمت رسانی به مناطق سیل زده عشایری بیان کرد: 224 چادرعشایر و 200 بسته مواد غذایی توسط هلال احمر با همکاری نیروهای بسیج و سپاه به مناطق باران زده و سیلگیر کمک رسانی شد.
توزیع ۲۲۴ تخته چادر در بین عشایر سیل زده توسط نیروهای سپاه و هلال احمر/ اعزام گروه های جهادی، عمرانی و پزشکی به مناطق سیل زده,

نوروز محمد قنبرزاده، مسئول بسیج عشایر خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگارعصر اترک اظهار کرد: براساس آمارهای بدست آمده طی بارندگی های روزهای اخیر خسارات شدیدی به منازل ،چادرها و دامداری های یک هزار و 500 خانوار عشایر خراسان شمالی در استان گلستان، 120 خانوار عشایری در مانه و سملقان و 75 خانوار در شهرستان راز و جرگلان  وارد شده است.

 

وی ادامه داد: مناطق عشایری جیران سو، تکل کوه، کور بابا، هوشان، قلیچ قامیش، باران آباد و کمایلق در مانه وسملقان و مناطف آیرقایه و حصارچه در راز و جرگلان دچار تخریب و خسارت شده اند.

 

قنبرزاده با اشاره به اقدامات خدمت رسانی به مناطق سیل زده عشایری بیان کرد: 224 چادرعشایر و 200 بسته مواد غذایی توسط هلال احمر با همکاری نیروهای بسیج و سپاه به مناطق باران زده و سیلگیر کمک رسانی شد.

 

وی افزود: 2 بالگرد جهت خدمات رسانی و ارسال بسته های غذایی به مناطقی که راه دسترسی به آن ها به واسطه سیل از بین رفته اعزام شدند.

 

انتهای پیام/ فیروزبخت

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک