شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ساعت ۹:۱
افزایش خسارت ها در جرگلان ،

تخریب منازل جرگلان به ۲۵۰ مورد افزایش پیدا کرد / انتقاد شدید از دستگا ه های کمک رسان

بخشدار جرگلان از بالا رفتن خسارت ها به منازل و حضور نیافتن دستگاههای دولتی در این بخش بعد از چهار روز بارندگی ها خبر داد.
تخریب منازل جرگلان به ۲۵۰ مورد افزایش پیدا کرد / انتقاد شدید از دستگا ه های کمک رسان,

پولاد نجاهی، بخشدار جرگلان در گفت و گو با عصر اترک گفت:  بارندگی هاشدید و تند باد از روز سه شنبه و چهارشنبه آغاز شد که در روز نخست ۱۵۰ منزل مسکونی تخریب شد و به همین میزان ۱۵۰ دامداری و آغل گوسفند، گاراژ و طویله تخریب شدند.

نجاهی افزود: هم اکنون پس  از گذشت چهار روز بارش ها همچنان ادامه دارد بطوری که منازل تخریب شده به ۲۵۰ مورد افزایش پیدا کرد  همچنین ۵۰۰ باب مغازه , طویله , گاراژ و دادمداری نیز تخریب شده و روز به روز رو به افزایش است .

نجاهی با بیان اینکه خوشبختانه خسارت جانی تاکنون وجود نداشته است، ادامه داد : تعداد تلفات دامی نیز به ۵۰ راس دام سنگین و ۱۵۰ راس دام سبک افزایش پیدا کرد .

بخشدار جرگلان ضمن انتقاد شدید از دستگاه های متولی مانند هلال احمر و راه و شهرسازی گفت: هلال احمر به عنوان ارگانی که باید در چنین بحران هاییظرف ۱۲ ساعت در محل حادثه حضور پیدا کند بعد از گذشت ۴ روز حضور پیدا نکرده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه تعدادی از اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان به میان مردم و دهیاران رفته و فقط صورت جلسه تنظیم کرده تا بگویید ما در مناطق بحرانی حضور یافته و کمک رسانی کرده ایم.

وی گفت: البته بخشداری جرگلان در جهت جذب کمک های دولتی نهایت سعی خود را می کند و امروز بعد از ۴ روز و پیگیری های فراوان، اولین محلوله  کمک های هلال احمر استان شامل مواد غذایی و چادر بین اهالی روستاهایی که بیشترین خسارت را دیدند توزیع خواهد شد .

گفتنی است : بخش جرگلان با دارا بودن ۳۰ نفر جمعیت نصف جمعیت شهرستان رازوجرگلان را داراست و در بارندگی اخیر بیشترین خسارت ها را این بخش دیده است . 

خبرنگار: رحیمی 
انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک