سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ساعت ۶:۵۱
استاندار خراسان شمالی:

انتصابات بر اساس فشار سیاسی نبوده است/ اردیبهشت ماه آخرین مهلت اسکان نیروها در محل خدمتشان

استاندار خراسان شمالی با اشاره به انتصابات اخیر دراستان گفت: هیچ یک از انتصابات بر اساس فشار سیاسی نبوده و همیشه در انتخاب ها رشد و توسعه استان را درنظر گرفته ام.
انتصابات بر اساس فشار سیاسی نبوده است/ اردیبهشت ماه آخرین مهلت اسکان نیروها در محل خدمتشان,

به گزارش عصر اترک، محمدعلی شجاعی در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد:  انتصاب مدیر کل صمت براساس نظر ما و وزارت خانه ها انجام شد و بخاطر مردم این انتصاب را قبول کردم.

شجاعی تصریح کرد: اگر رئیس سازمان صمت استان در این حوزه توفیقی نداشت همانند سایر مدیران با وی برخورد خواهد شد.

وی در خصوص انتصاب معاونان فرماندارنیز گفت: بیشتر این نیروها از بدنه داخل استان و از نیروهای جوان انتخاب شده اند اما طی جلسه ای که با اعضای ستاد جوانان دکتر روحانی در این استان برگزار شد، در این جلسه با انتخاب این افراد نیز مخالفت شد این درحالیست که افراد انتخاب شده افرادی جوان بودند و انتظار می رفت که از این اقدام حمایت شود.

شجاعی با بیان اینکه انتصاب ها هر گونه باشد و هر فرد انتخاب شود باز هم مخالفانی خواهد داشت خاطرنشان کرد: برای اینکه تشخیص دهیم مدیرتازه منصوب شده، کارآمدی لازم را دارد زمان زیادی طول نخواهد کشید.

 

750 میلیارد تومان مصوبه اجرا نشده

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: 550 میلیلرد تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و 200 میلیارد تومان نیز از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اجرایی نشده است که این مصوبه ها شناسایی شده و تلاش داریم تا در یکی دو سال آتی تعیین تکلیف شوند.

 

15 اردیبهشت آخرین مهلت اسکان مدیران در محل خدمتشان

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اسکان مدیران در محل خدمت گفت: آخرین مهلت به نیروهای وزارت کشور در استان 15 اردیبشهت ماه سال آینده است که یا در محل خود ساکن می شوند و یا در غیر این صورت عوض خواهند شد.

وی افزود: مدیران شهرستانی نیز تا 30 اردیبهشت ماه زمان دارند تا ساکن در محل خدمت خود شوند وگرنه به طور قطع تغییر پیدا می کنند.

 

سند جامع مبارزه با مواد مخدر رونمایی می شود

شجاعی تاکید کرد: برای پیشگیری از بروز اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در اردیبهشت ماه سال آینده سند جامع مبارزه با مواد مخدر را تدوین خواهیم کرد و در راستای آن فعالیت های لازم را انجام خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: محیط برای مواد مخدر در این استان باید ناامن شود و اگر این امر صورت نگیرد محیط، تبدیل به جولانگاه مواد مخدر خواهد شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
همشهری | 1398/01/04
0
0
استاندار محترم سیاسی کاری ومغلطه می کند . اینکه می گوید انتصاب مدیران بر اساس فشارهای سیاسی نبوده کذب محض است . انتصاب مدیرانی چون سازمان بهزیستی - منابع طبیعی - صندوق بازنشستگی - محیط زیست - جهادو... یا بر اساس فشارهای سیاسی و دخالت های غیر قانونی نمایندگان انجام شده اندو یا علیرغم عدم لیاقت و ضعف شدید، در اثر دخالت ها و فشارهای غیر قانونی ماندگار شده ودر پست ها حفظ شده اند . از طرفی ایشان در یک مغلطه کاری آشکار بیان می کند که جایگزینی نیروهای جوان مد نظر بوده . این آقایان هر جا که می خواهند باند بازی و سیاسی کاری بکنند وبه نماینده ها و... باج بدهند صحبت از جوان گرایی می کنند ودر جایی دیگر برای توجیه اقدامات غیر قانونی ، تجربه افراد را ملاک عمل جلوه می دهند . حال به فرض صحت ادعای آقای استاندار مبنی بر انتصاب فلان مدیر جوان باید گفت اولا: صرف جوانی یک ملاک قابل قبول نیست و دوماً: در میان همین جوانان افراد شایسته تری وجود دارند، اما جوان ناشایست بر اساس فشار نمایندگان منصوب می شوند و ازطرفی ادعای آقای استاندار در مورد اینکه هر کسی منصوب شود بالاخره عده ای معترض خواهند بود نیز نوعی فرافکنی وسرپوش گذاشتن بر عدم شایسته سالاری می باشد . باید ملاک شایستگی افراد باشد . حال اگر عده ای به انتصاب یک فرد شایسته معترض شدند . طبیعی است که اعتراض انها وارد نخواهد بود ومردم اگر شایسته سالاری را مشاهده کنند رضایت خواهند داشت ومعترضین زیاده خواه رسواخواهند شد . به هر حال باید صرفا شایسته سالاری به دور از سن و باند وجناح و ... مد نظر باشد . این آقایان فقط توجیه های آنچنانی را یاد دارند وبرای توجیه انتصابات غیر قانونی و سیاسی و باندی و بسته به شرایط ، دلایل و بهانه های چون جوانگرایی و حتی در تناقض با آن لزوم تجربه و پیرگرایی و.... را عنوان می کنند تا با این روش ها ذهن جامعه را از انتصابات سیاسی و باندی و... منحرف نمایند . این آقای استاندار برای حفظ پست خود تن به فشارهای سیاسی و باندی نمایندگان و.. غیره می دهد و سپس برای سرپوش گذاشتن به انواع بهانه ها و توجیهات آنچنانی متوسل می شود . جناب استاندارفریبکاری بس است . شما مدتی پیش در یک سخنرانی فریبکارانه و با توپ پر اظهار کردید که با انتصابات سیاسی برخورد می کنم و... اما دقیقا عکس ان عمل می کنید .این اقدامات باندی و سیاسی کاری در تناقض با آرمان های شهدای عزیز وانقلاب و در تضاد با منافع ملی و جامعه است . جناب استاندار کار استان با من منم کردن و تشر زدن های غیر منطقی و ابراز قدرت کردن حل نمی شود . این استان به جای تشر زدن های غیر عقلایی و خارج از ادب به مدیران شایسته و بی ادعا و مخلص و صادق که به نظر جمعی احترام بگذارند و براساس مشارکت جامعه عمل کنند نیاز دارد . تشر و لاف بس است لطفا درست کار کنید واگر نمی توانید لااقل مرد باشید و کنار بروید .
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک