جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ساعت ۱۲:۱۹
از محل اختصاص یک درصد اعتبارات دستگاه های استان انجام خواهد شد؛

تکمیل ۱۱ پروژه ورزشی و انجام پژوهش برای اشتغالزایی در ۱۵ روستا

اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی بر اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه های اجرایی استان به تهیه تولیدات برنامه ای از توانمندی های استان و پخش آن از صدا و سیما تکمیل 11 پروژه ورزشی و انجام پژوهشی برای اشتغالزایی در 15 روستای استان رای مثبت دادند.
تکمیل 11 پروژه ورزشی و انجام پژوهش برای اشتغالزایی در 15 روستا,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان سه دستورالعمل به شور و رای گیری اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان گذاشته شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه، دستورالعمل اول درباره اختصاص یک درصد از اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی استان به جز ردیف فصول یک و شش به منظور تهیه تولیدات برنامه ای هدفمند در زمینه معرفی توانمندی های استان در بخش های مختلف و اطلاع رسانی آن از طریق صدا و سیما ( در قالب تفاهم نامه دستگاه های اجرایی استان با صدا و سیمای استان) به شور و رای گیری گذاشته شد.

بر اساس این گزارش، اغلب اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان پس از شور به این دستورالعمل رای مثبت دادند.

علاوه بر این، در این جلسه، دستورالعمل دوم درباره اختصاص یک درصد از اعتبارات تملک و دارایی دستگاه های اجرایی استان به جز فصول یک و شش به تمامی برنامه های ورزشی تدوین شده برای خود دستگاه های اجرایی همچنین تکمیل 11 پروژه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان به شور گذاشته شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه نسبت به این دستورالعمل دوم عنوان شد که 40 درصد از سهم یک درصد اعتبار اشاره شده برای برنامه های ورزشی دستگاه های اجرایی استان و 60 درصد دیگر از سهم یک درصد اعتبار اشاره شده نیز برای تکمیل 11 پروژه ورزشی دو اداره کل یاد شده اختصاص داده می شود.

به گزارش عصر اترک، این دستورالعمل دوم نیز پس از انجام شور، از سوی اعضای این شورا با کسب اکثریت آرا به تصویب رسید.

افزون بر این، در این جلسه دستورالعمل سوم مبنی بر اختصاص یک درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی استان برای انجام پژوهشی با عنوان بهبود وضعیت اجتماعی اقتصادی مناطق روستایی استان با تاکید بر ایجاد و توسعه اشتغال های خرد در سطح 15 روستا از 15 دهستان خراسان شمالی توسط دانشگاه های کوثر و آزاد همچنین جهاد دانشگاهی استان به شور گذاشته شد.

به گزارش عصر اترک، این دستورالعمل نیز با کسب اکثریت آرا اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب شد.

در عین حال، در این جلسه، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی نیز با تقدیر از زحمات و فعالیت های دستگاه های اجرایی همچنین بخش خصوصی و فعالان رسانه ای در استان تاکید کرد: همه باید طبق برنامه عمل کنیم در غیر این صورت، بی برنامه گی ها، همه را از ادامه مسیر باز می دارد.

شجاعی همچنین با اشاره به انتصاب رضا فیروزه، رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی و خوش آمدگویی به وی برای حضور در این جلسه، تاکید کرد: این رئیس جدید منصوب شده بدون هیچ حاشیه ای به مسئولیت خود بپردازد، همچنین تا پایان فروردین ماه 98 در سه بخش صنعت، معدن و تجارت استان برنامه ارائه دهد و برای بهبود وضعیت این سه بخش اشاره شده نیز از ظرفیت های دولتی و بخش خصوصی نیز بهره بگیرد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک