شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ساعت ۱۰:۵۴
فرماندار اسفراین :

رسانه ها مطالبه گر خواسته های مردم و ناظر بر عملکرد دولت هستند

فرماندار اسفراین در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان گفت: رسانه ها مطالبه گر خواسته های مردم و بازوان کمک کننده و ناظر بر عملکرد دولت هستند.
 رسانه ها مطالبه گر خواسته های مردم و  ناظر بر عملکرد دولت هستند,

به گزارش عصر اترک به نقل از سپهرآیین، مقام عالی دولت در شهرستان اسفراین در نشست خبری با اصحاب رسانه از رسانه به عنوان بازوان کمک کننده دولت وناظر بر عملکرد نظام نام برد و گفت: باید توان رسانه ای شهرستان در جهت معرفی مشاهیر و مفاخر گذشته و چهره های برتر حال را افزایش داد و رسانه ها باید مطالبه گر خواسته های مردم در جهت توسعه و آبادانی باشند.

طاهر رستمی ادامه داد: مسئولین اسفراین در فضایی آرام در جهت توسعه و ارتقاء شهرستان اقدامات خوبی انجام داده اند .
رستمی با اشاره به پروژه های عمرانی شهرستان و با بیان این مطلب که یکی از ملاکهای توسعه مهیا کردن زیرساختهای جاده ای و ریلی است ؛ گفت: 500 میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن جوین، اسفراین ، بجنورد و شیروان در نشست اخیر استاندارو نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیر راه و شهرسازی قول مساعد گرفته شده است .
وی ادامه داد: علی رغم همه تنگناهای اعتباری 5/2 کیلومتر از مبادی ورودی اسفراین زیربار ترافیک رفت و باقیمانده آن تا پایان اردیبهشت ماه سال بعد  انجام می شود.
وی پروژه بام ـ دوغایی – قوچان را یکی از مزیتهای جاده ای شهرستان در ارتقاء ظرفیت های درآمدی و توسعه ای منطقه برشمرد.
رستمی از  بهره برداری فاز 4 فولاد برای سال آینده خبر داد و با اشاره به ظرفیتهای صنعتی شهرستان و پیگیری مشکلات صنایع در جهت رفع آن گفت :با ارتقاء شاخصهای صنایع شهرستان در تولید قطعات و قطعه سازیها و با حل مشکل برق کیمیای صبا ، چرخه تولیدی فولاد در شهرستان تکمیل و فرصتهای شغلی بسیاری برای شهرستان فراهم خواهد شد
طاهر رستمی با برشمردن ظرفیتهای کشاورزی شهرستان ادامه داد: 22 درصد کشت محصولات گلخانه ای در شهرستان اسفراین است و با توجه به قرارداد منعقد شده با جهاد دانشگاهی کشور کشت 50 هکتار از گیاهان دارویی نیز در اسفراین آغاز شده است .
وی با اشاره به  برگزاری 34 جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری در شهرستان  گفت: اسفراین با پرداخت 64 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری و پرداخت 1 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان رتبه نخست را کسب کرده است .
رستمی حدف بخاریهای نفتی و برق رسانی و گازرسانی به روستاها و معرفی شهرستان بعنوان شهرستان سبز و احداث راه دسترسی به شهر تاریخی بلقیس و مرمت و بهسازی آن را نیز از اقدامات انجام شده در سال 97 برشمرد .
 فرماندار اسفراین در پایان از برگزاری کنگره ملی ابوالعباس اسفراینی در نیمه اول سال آینده خبر داد و گفت: در همین راستا برای برگزاری همایش بزرگ قرآنی در سال آینده نیز اعلام آمادگی می کنیم .

گفتنی است : در پایان نشست خبری روز گذشته از اصحاب رسانه شهرستان اسفراین تجلیل  و قدردانی شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک