پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۱۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ساعت ۹:۴۳
دبیر فدراسیون کوراش :

محبوبیت و سواد فردوسی پور می تواند به هر سیستم ورزشی کمک کند

دبیر فدراسیون کوراش در رابطه با موضوع قائم مقامی عادل فردوسی پور در شبکه ورزش، گفت: محبوبیت، تخصص و سواد فردوسی پور می تواند، علاوه بر فوتبال به هر سیستم ورزشی کمک کند.
محبوبیت و سواد فردوسی پور می تواند به هر سیستم ورزشی کمک کند,

کوروش خسرویار، دبیر فدراسیون کوراش در گفتگو با عصراترک با اشاره به موضوع قائم مقامی عادل فردوسی پور در شبکه ورزش، گفت: بیشتر برنامه های روی آنتن در شبکه ورزش، به فوتبال تعلق گرفته است.

خسرویار ادامه داد: بخش زیادی از برنامه های شبکه ورزش به پخش و تحلیل بازی های فوتبال لیگ های مختلف دنیا و همچنین لیگ برتر کشور، اختصاص دارد، این در حالی است که بقیه رشته های ورزشی برای گرفتن نوبت پخش باید هزینه زیادی را پرداخت نمایند.

وی با اشاره به سوابق خوب و تاثیرگذار این مجری و تهیه کننده برنامه نود در ورزش فوتبال گفت: با وجود اینکه عادل فردوسی پور به عنوان یک چهره فوتبالی شناخته می شود اما محبوبیت، تخصص و سواد فردوسی پور می تواند به هر مجموعه ای کند.

وی ادامه داد: اگر به درستی ار پتانسیل فردوسی‌پور استفاده شود، صداقت و خلاقیت وی می تواند تحولات خوبی در تمام رشته های ایجاد کند.
انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک