سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ساعت ۷:۲۵

۸۰۰ معتاد رازوجرگلانی با حضور در دوره های انجمن NA پاک شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان رازوجرگلان از پاک شدن ۸۰۰ نفر از اعتیاد در این شهرستان با شرکت در دوره های انجمن معتادان گمنام، NA خبر داد.
۸۰۰ معتاد رازوجرگلانی با حضور در دوره های انجمن NA پاک شدند,

موسی الرضا رازقی رئیس اداره ورزش و جوانان رازوجرگلان در گفت و گو با عصر اترک گفت: این افراد نجات یافته مرد و زن از اعتیاد در این شهرستان با شرکت در کلاس های NA (معتادان گمنام) اتفاق افتاده است که در شهر راز ۴۰۰ نفر در غلامان ۳۰۰ نفر و در جرگلان حدود ۱۰۰ نفر نجات یافته اند .

وی افزود: این تعداد معتادین از  ۴ سال قبل در غلامان، سه سال قبل در بخش جرگلان و از یک سال قبل در شهر راز در این کلاس ها شرکت کرده و هر هفته نشست و گفت و گو دارند .

رازقی اضافه کرد : سنین این تعداد ترک کرده بین ۲۵ تا ۴۰ ساله است .

وی گفت: در جلسه ای که با مسئولان شهرستان با عنوان ستاد ساماندهی امور جوانان و همکاری و مشارکت معتادین نجات یافته برگزار شد مقرر شد که از افراد ترک کرده حمایت شود.

وی از جمله حمایت های مد نظر از این افراد را قرار دادن سالن ورزشی در اختیار آنها، تشویق به شرکت در ورزش های همگانی و شرکت در مسابقات ورزشی و جشنواره ها، ایجاد اشتغال برای آنان و حمایت از وام های درخواستی آنان برای اشتغال و ازدواج نام برد .

رازقی اظهار کرد: این شهرستان در حدود پنج هزار معتاد دارد که بیشترین آنها بین سنین ۲۵ تا ۳۰ ساله است و بخش جرگلان به نسبت اینکه جمعیت بیشتری دارد،  بیشترین آمار معتادان را به خود اختصاص داده است.

خبرنگار: رحیمی

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک