جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ساعت ۵:۵۱

رئیس جدید درمانگاه تامین اجتماعی اسفراین معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید درمانگاه تامین اجتماعی اسفراین برگزار شد.
رئیس جدید درمانگاه تامین اجتماعی اسفراین معارفه شد,

به گزارش عصر اترک ، طاهر رستمی، فرماندار اسفراین در آئین تکریم و معارفه رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان به نقش کلیدی بانوان در جامعه اشاره کرد و یکی از شاخص های مهم در رویکرد دولت تدبیر و امید را استفاده از سهم ۳۰ درصدی بانوان در انتصابات مدیریتی برشمرد و گفت : دولت به این باور رسیده است که حضور فعال بانوان در مشارکتهای اجتماعی و سیاسی نقش بسزایی در توسعه دارد .

 

طاهر رستمی با بیان این مطلب که حضور زنان در پست های مهم مدیریتی در دولت تدبیر و امید افزایش یافته است، گفت: این نشان دهنده ارتقاء جایگاه زنان در دولت یازدهم و دوازدهم و میل این قشر به مشارکت در فعالیت های اجتماعی است.


وی با بررسی جایگاه و نقش تأمین اجتماعی در نظم بخشی و ارتقاء سلامت بیان داشت: یکی از شاخص های رفاه مردم در دنیا استفاده از بیمه است و نقش تامین اجتماعی در ایجاد آرامش و رفاه اجتماعی بی بدیل است .


رستمی ادامه داد : اسفراین شهری صنعتی است واقشار زیادی در صنایع شهرستان اشتغال دارند و در همین راستا تامین اجتماعی پناهگاه امن برای تمام بیمه شدگان از جمله بازنشستگان و کارگران است.


وی تامین آرامش و رفاه امروز بیمه شدگان را از وظایف اصلی سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد وافزود:  تامین اجتماعی در ارائه خدمات بیمه ای و درمانی ، خدمات مطلوبی را ارائه کرده است.


فرماندار اسفراین از مدیریت جدید درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان خواست : با تدوین سند توسعه و مشخص کردن اهداف و برنامه های میان مدت و بلند مدت کاری خود در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی درمانگاه اهتمام داشته باشند.


رستمی تکریم و خدمت گذاری به مردم را از وظایف مهم مسئولین برشمرد و افزود: مسئولین هیچ شانی بالاتر از خدمت رسانی به مردم ندارند. تامین سلامت و امنیت مردم در گرو کار و وظیفه انجام شده از سمت مسئولین است .


وی در ادامه تعامل سازنده با دانشکده علوم پزشکی و همچنین همکاری در زمینه آموزش و پیشگیری را نیز یکی دیگر از وظایف سازمان تامین اجتماعی برشمرد و بر لزوم آموزش قبل از درمان در جهت کاهش هزینه ها تاکید کرد .


مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی نیز در ادامه جلسه از سازمان تامین اجتماعی بعنوان یک سازمان پویا و فعال در کشور نام برد و اظهار داشت : اقشار مختلفی در زیر چتر حمایتی سازمان تامین اجتماعی قرار دارند که سازمان چه در زمان حیات وچه بعد از آن  به نقش حمایتی خود ادامه می دهد.


دکتر جهان نیا تصریح کرد:  افتخار ما ارائه خدمات مناسب در راستای تامین سلامت و رفاه مردم است . با توجه به فراهم بودن زیرساختهای توسعه ای ، یکی از دغدغه های اصلی سازمان برای شهرستان اسفراین ، ارتقاء کیفی و کمی درمانگاه است .


وی درادامه با قدردانی از خدمات دکتر دنیوی راد ، اظهار داشت : کار در مراکز درمانی از حساسیت های ویژه ای برخوردار است و مسئولیت ها در این مراکز نیز سنگین تر می باشد.


گفتنی است در پایان مراسم با تجلیل از خدمات ارزنده دکتر نورا... دنیوی راد ، طی حکمی دکتر سامیه احمدزاده بعنوان رئیس جدید درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان اسفراین منصوب شد.

 

انتهای پیام/ علی اسماعیل زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک