جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۱۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ساعت ۱۳:۲۱
امام جمعه شیروان:

هیچ طرح امنیتی بدون حضور ایران و سوریه عملی نیست

امام جمعه شیروان با اشاره به سفر بشار اسد گفت: هدف این سفر تشکر از رهبری، دولت و ملت ایران و تاکید براین است که هیچ طرح امنیتی در منطقه بدون حضور ایران و سوریه عملی نخواهد شد.
هیچ طرح امنیتی بدون حضور ایران و سوریه عملی نیست,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام کوثری، امام جمعه شیروان در خطبه های این هفته نماز جمعه شیروان اظهارکرد: از نشانه های جامعه ایمانی لذت بری مشروع است و شناخت لذایذ حقیقی مستلزم شناخت کمال حقیقی است .

حجت الاسلام کوثری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: همه ما باید مراقب توطئه دشمنان در تخریب کانون خانواده ها باشیم و از کیان خانواده باید با شناخت راه های کمال و ایمان و تقوا حفاظت کنیم .

ویتاکید کرد: باید زمینه طهارت و پاکیزگی جوانان و ازدواج، اشتغال و ورود آنان به عرصه کار و مدیریت آنها را فراهم سازیم.

امام جمعه شیروان با اشاره به سفر بشار اسد به ایران گفت: پیام این سفر تثبیت سیاسی و نظامی دولت سوریه و پاسخی به حامیان جدایی ایران و سوریه و پاسخ دندان شکن به نقشه های ورشو، شرم الشیخ و آغازی بر پایان انزوای دولت سوریه بود.

حجت الاسلام کوثری گفت: هدف این سفر تشکر از رهبری، دولت و ملت ایران و تاکید براین است که هیچ طرح امنیتی در منطقه بدون حضور ایران و سوریه عملی نخواهد شد.

امام جمعه شیروان با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری از ۱۴ اسفند از مردم خواست در این شرایط سخت به یاری مستمندان بشتابند و خود را محبوب و مقرب خداوند سازند.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک