جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۱۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ساعت ۱۳:۳۹
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی :

استعفای ظریف ناهماهنگی در کابینه روحانی را علنی کرد/ احتمال استعفا سایر وزرا هم وجود دارد

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: استعفای وزیر بهداشت طی ماه های اخیرهمچنین استعفای وزیر امور خارجه در شب گذشته از وجود ناهماهنگی ها میان رئیس جمهور و کابینه اش حکایت دارد.
 استعفای ظریف ناهماهنگی در کابینه روحانی را علنی کرد/ احتمال استعفا سایر وزرا هم وجود دارد,

عبدالرضا عزیزی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک درباره استعفای وزیر امور خارجه کشور اظهار کرد: بر اساس پروتکل بین الملل، وزیر امور خارجه کشور شب گذشته می بایست رئیس جمهور سوریه ( بشار اسد ) را در دیدار با مقام معظم رهبری همراهی می کرد اما مشخص نیست که چرا در این دیدار وزیر امور خارجه کشور حضور نداشت و این موضوع برای همه به یک سوال تبدیل شده است.

عزیزی در ادامه با یادآوری استعفای وزیر بهداشت (حسن قاضی زاده هاشمی ) طی ماه های اخیر و استعفای محمد جواد ظریف در شب گذشته، عنوان کرد: شاید در آینده برخی دیگر از وزرای کابینه دولت تدبیر و امید نیز استعفا دهند.

وی تصریح کرد: به عقیده بنده علت استعفای وزرای دولت تدبیر و امید به وجود اختلافاتی میان رئیس جمهور با وزرایش ارتباط داشته باشد.

وی افزود: این اختلافات علنی شده است و وقتی وزرا شاهد سوء مدیریت هستند، بنابراین زورشان به خودشان می رسد و استعفا می دهند.

عزیزی همچنین بیان کرد: با توجه به اینکه دیدار شب گذشته رئیس جمهور سوریه با مقام معظم رهبری در سطح بین الملل بازتاب خوبی برای کشور ایران داشت، اما استعفای وزیر امور خارجه کشور پس از این دیدار اقدامی صحیحی نبود و استعفای این وزیر اثرات مثبت این دیدار را تحت شعاع قرار داد.

وی افزود: ای کاش محمد جواد ظریف استعفای خود را شب گذشته اعلام نمی کرد و حداقل چند روز بعد این اقدام را انجام می داد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخن خود با اشاره به اینکه دنیا، روابط بین الملل دولت تدبیر و امید را با ظریف می شناسد، گفت: اغلب نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار بازگشت این وزیر به مسئولیتش و عدم موافقت رئیس جمهور با استعفای او هستند چراکه هم اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم و نباید سنگر را خالی کرد و زمان استعفا نیست.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
ناشناس | 1397/12/10
0
1
این آقای عزیزی بهتر است بجای زدن این حرف ها و انتشار این نوع شایعات ، از لابی گری و باند بازی دست بردارد. آقای عزیزی خود منشا ناهماهنگی در استان هستند وتنها کارشان باند بازی است . کسی که از وظایف نمایندگی در راستای باند بازی استفاده می کند حال چگونه به دیگران می تواند ایراد بگیرد . آقای عزیزی بجای اصلاح دولت اول خود را اصلاح کنند .
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک