چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ساعت ۷:۴۹

آغاز دور جدید "بارش برف و باران" از امروز در خراسان شمالی

طی امروز شنبه تا دوشنبه صبح جوی ناپایدار استان را فرا می گیرد، از روز شنبه بارش باران و برف همراه با وزش باد(گاهی شدید) را تا دوشنبه صبح پیش بینی می کنیم.
آغاز دور جدید

به گزارش عصراترک،  بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره ای بیانگرجوی ناپایدار طی امروز تا دوشنبه صبح می باشد که از امروز  بارش باران و برف همراه با وزش باد(گاهی شدید) را تا دوشنبه صبح پیش بینی می کنیم.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی با پیش بینی بارش برف و باران و کاهش 8 درجه ای دما با توجه به رگباری بودن بارش ها در خصوص احتمال وقوع رواناب و سیلابی شدن مسیل ها در منطقه هشدار داد.

با ورود سامانه بارشی برای روز شنبه تا یک شنبه افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید، بارش باران و به تدریج اواخر شب بارش برف و در ارتفاعات و نقاط کوهستانی کولاک برف و مه گرفتگی و برای روز دوشنبه بارش پراکنده باران پیش بینی می شود. 

با توجه به رگباری بودن بارش ها و کولاک برف از روز شنبه تا یک شنبه، وقوع رواناب و سیلابی شدن مسیل ها و در گردنه ها لغزندگی جاده ها و کاهش دید قابل انتظار است. 

اوج فعالیت سامانه بارشی در منطقه از اواخر روز شنبه تا صبح یک شنبه است. با نفوذ هوای سرد دمای هوا تا صبح روز دوشنبه 8 درجه کاهش می یابد.

 

انتهای پیام/ 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک