پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گفتگو | کد خبر: ۲۸۱۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ساعت ۹:۵۸
نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی:

گروهک های تروریستی پاسخی شدیدتر خواهند گرفت

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی گفت: اقدامات تروریست ها هیچ گاه بی پاسخ نبوده و اینبار هم تروریست ها پاسخ شدیدتری دریافت خواهند کرد.
 گروهک های تروریستی پاسخی شدیدتر خواهند گرفت ,

علی اکبری، نماینده مردم شهرستان بجنورد، آشخانه، گرمه و جاجرم و رازو جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با حمله تروریستی به نیروهای سپاه در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این حرکت های مذبوحانه گروه های تروریستی مخالف و معاند نظام جمهوری اسلامی ایران تازگی ندارد و هرزمان  که شاهد نمایی از بالندگی انقلاب و نظام هستند، به طریقی تنش ایجاد می کنند و کینه و انتقام جویی خود را به این طریق ابراز می کنند.

وی ادامه داد: در ایام الله 22 بهمن امسال که حضور مردم در همه کشور چشمگیر و حماسی بود و در تمامی شهرها شاهد بودیم که متفاوت از سال های گذشته حضور یافتند طبیعی است این گروهک ها کینه توزی کنند.

 نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس تصریح کرد: تروریست ها تصور می کنند با این حرکت های دد منشانه می توانند ابراز وجود کند در حالی که مردم را مصمم تر و دشمنی خود را بیشتر عیان می کنند.

اکبری خاطر نشان کرد: با این حرکات تروریستی توجه همه گروه های سیاسی و اجتماعی جلب شد که گروهک ها در کمین نشسته اند و به دنبال فرصتی هستند که اصل نظام را زیرسوال ببرند.

وی گفت: متاسفانه شاهد به خاک و خون کشیده شدن عده ای از پاسداران مظلوم این نظام بودیم که بسیار برای ما متاثرکننده بود.

اکبری اضافه کرد: در برنامه های دفاعی آنطور که در تدبیر امنیتی در سطوح مختلف گنجانده می شود، اقدامات متقابل همیشه وجود داشته و این گروهک ها هیچگاه در امنیت نبودند و هرگاه عملیاتی انجام دادند بسیار شدیدتر از آن را دریافت کرده اند.

وی تاکید کرد: همان طور که حوادث تروریستی در مجلس بی پاسخ نماند، اینبار نیز حتما این اتفاق خواهد افتاد.

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی عنوان کرد: بی بی سی فارسی و آمد نیوز و این گونه رسانه ها هیچ وقت همراه نظام نبودند و اینبار نیز نمی خواهند گروه های معاند نظام را گروه های تروریستی معرفی کنند.

اکبری خاطرنشان کرد: این رسانه های مدعی بیطرفی در حالی از گفتن  واژه تروریست به این گروه ها اکراه دارند که آدم کشی از این آشکارتر نمی تواند باشد که اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک