پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ساعت ۱۹:۲۴
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره):

باید در خدمت رسانی به مردم سیاسی کاری کنار گذاشته شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه کمیته امداد ثابت کرده در شرایط سخت تحریم و محدودیت‌ می‌توان بسیاری از کارها را انجام داد، گفت: نباید تحریم را عامل اصلی مشکلات بدانیم چرا که مشکل کنونی کشور پول نیست و اگر مسئولی مشکلات کشور را به گردن تحریم ها بیندازد نشان دهنده کم‌کاری خود اوست.

به گزارش عصراترک سید پرویز فتاح عصر امروز در جلسه حل مشکلات و معضلات محرومان و مستضعفان خراسان‌شمالی، با تاکید بر اینکه در زمینه ی خدمت به مستضعفان و محرومان نباید هیچ گونه کم‌کاری و ناکارآمدی وجود داشته باشد، گفت: دل یتیمان، مسکینان و محرومان چیزی نیست که مدیران کشور بتوانند از آن راه فرار داشته باشد.

وی با اشاره به شرایط سخت اوایل انقلاب اسلامی و دستور تشکیل فوری کمیته امداد از سوی امام خمینی (ره)، تصریح کرد: این کار امام (ره) حاصل تفکرعمیق دینی و اسلامی در سیر مدیریتی ایشان بوده و بر این نکته تاکید دارد که مستضعفان باید وارثان زمین باشند.

فتاح با بیان اینکه در جمهوری اسلامی باید همه استانداران و مدیران کشور در خدمت مستضعفان و محرومان باشند، خاطرنشان کرد: بسیاری از موفقیت های نظام اسلامی، حاصل دعای خیر مستضعفان و محرومان جامعه اسلامی است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به عملکرد قابل تحسین استاندار خراسان شمالی و دارا بودن روحیه جهادی در وی، گفت:  زمان حرف‌ها و وعده‌های بی‌پایه و اساس به سر آمده است و باید وعده مدیران به مردم از روی واقع بینی و تضمین در عمل باشد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) ثابت کرده است که در شرایط سخت تحریم و محدودیت‌ می‌توان بسیاری از کارها را انجام داد، تصریح کرد: نباید تحریم را عامل اصلی مشکلات بدانیم چرا که مشکل کنونی کشور پول نیست و اگرکسی مشکلات کشور را به گردن تحریم ها بیندازد نشان دهنده کم‌کاری خود اوست.

فتاح با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات بزرگ کشور با پیگیری‌ها و تلاش‌های بی وقفه برطرف شده است، به پیگیری صورت گرفته در رابطه با وام مددجویان اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده و رایزنی با رئیس جمهور، دریک اقدام جهادی وام مددجویان کمیته امداد از وام اشتغال در عرض یک روز جدا شد.

وی با اشاره به تخصیص 1400 میلیارد تومان بودجه به کمیته امداد در سال جاری توسط دولت و مجلس، اظهار کرد: 55 میلیارد تومان از این مبلغ سهم خراسان شمالی بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد: بودجه اختصاص یافته به خراسان شمالی در سال 98 بیش از 2برابر شده است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به سیاست این دستگاه در جایگزین کردن وام های قرض الحسنه اشتغال مددجویان با یارانه، خاطرنشان کرد:با این کار بودجه کمیته امداد در سال آینده 3 هزار و 500 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ازمحل هدفمندی یارانه‌ها، مبلغ 10 میلیارد تومان اعتبار به خراسان شمالی اختصاص یافته است، افزود: از بودجه استانی کمیته امداد نیز مبلغ 10 میلیارد تومان به صورت جداگانه به خراسان شمالی تعلق می‌گیرد که امید است با فراهم‌کردن باقی اعتبارات و امکانات لازم از سوی دولت، مسئله مسکن مددجویان به نتیجه برسد .

فتاح در پایان با اشاره به اختلاف سیاسی مدیران در کشور، تاکید کرد: در حال حاضرمسئله وحدت اهمیت زیادی دارد و در خدمت رسانی به مردم، باید سیاسی کاری کنار گذاشته شود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک