پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ساعت ۱۰:۲۰
مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان شمالی :

دومین محفل طنز حوزه هنری در بجنورد برگزار می شود

مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان شمالی از برگزاری دومین محفلِ طنزِ ادبی استان با حضور طنزپردازان مطرح از جمله ناصر فِیض شاعر برجسته کشور و مهرداد صدقی نویسنده کتاب آبنبات هلدار در بجنورد، خبر داد.
دومین محفل طنز حوزه هنری در بجنورد برگزار می شود,

سیدباقر سیدی زاده معاون آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان شمالی در گفتگو با عصراترک گفت: دومین محفل طنز حوزه هنری استان با حضور هنرمندان طنز پرداز در زمینه های مختلف هنری از جمله ناصر فیض شاعر برجسته کشوری و مهرداد صدقی خالق کتاب آبنبات هلدار، در مرکز استان برگزار خواهد شد.

سیدی زاده با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی برگزاری این محفل، معرفی و شناساندن سبک طنز در استان است، اظهار کرد: این جلسات به صورت ماهانه برگزار خواهد شد و در هر جلسه از اساتید حوزه طنز، استفاده خواهد شد.

این فعال در حوزه ادبیات با اشاره به انتشار فراخوان این محفل طنز توسط حوزه هنری خراسان شمالی، افزود: علاقه مندان به حوزه طنز می توانند آثار خود را به دبیرخانه حوزه هنری استان ارسال کنند که پس از بررسی و ارزیابی، آثار برگزیده جهت اجرا در محافل طنز آینده اعلام خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه دومین محفل طنز حوزه هنری خراسان شمالی ساعت 18 روز پنج شنبه 25 بهمن ماه در تماشاخانه شمس واقع در مجتمع فرهنگی-هنری گلشن بجنورد برگزار می شود، اعلام کرد: شرکت در این محفل ادبی برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک