پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ساعت ۵:۳۵

نسل جدید اینترنت خانگی به بهره‌برداری رسید

وزیر ارتباطات از بهره‌برداری از نسل جدید اینترنت خانگی مبتنی بر تکنولوژی FTTC و VDSL که امکان دسترسی به سرعت ۷۰ مگابیت را برای کاربران فراهم می‌کند، خبر داد.
نسل جدید اینترنت خانگی به بهره‌برداری رسید,

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: نسل جدید اینترنت خانگی با حداقل سرعت ۷۰ مگابیت در ثانیه پس از دزفول، در شهر پردیس به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه این تکنولوژی در فاز ۸ شهر پردیس رودهن به بهره‌برداری رسیده است، افزود: حدود ۲۸ هزار مشترک می‌توانند از این تکنولوژی که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام شده است، بهره ببرند.

به گزارش مهر، وزیر ارتباطات یازدهم بهمن ماه نیز از افزایش حدود ۴ برابری حداکثر سرعت اینترنت خانگی خبر داد و گفت: این امکان به زودی در کل کشور اجرایی می شود.

جهرمی از افزایش حداکثر سرعت اینترنت خانگی از ۱۶ مگابیت به حداقل ۷۰ مگابیت در شهر دزفول خبر داد و گفت: با ارتقا تکنولوژی ADSL به FTTC این کار امکان پذیر شده است و در آستانه دهه فجر یکی از اپراتورهای اینترنت این تکنولوژی را در دزفول ارتقا داد و ۶ هزار مشترک این حس را تجربه کردند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک