شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۱۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ساعت ۱۲:۳۰
یک آخوند اهل تسنن خراسان شمالی:

مردم بار دیگر تعهد و انقلابی گری خود را به جهانیان اثبات کردند

یک آخوند اهل تسنن خراسان شمالی گفت: مردم ایران همواره متحد و منسجم هستند و بار دیگر این تعهد و انقلابی گری را به جهانیان اثبات کردند.
مردم بار دیگر تعهد و انقلابی گری خود را به جهانیان اثبات کردند,

آخوند خوش نظر، مدیر مدرسه علمیه ربانیه تازه یاب در  حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در شهرآشخانه در گفتگو با خبرنگار عصر اترک با بیان این که مردم ایران ملتی بصیر، وطن دوست و آگاه هستند، اظهار کرد: مردم ایران دوست و دشمن را تشخیص می دهند و مقام معظم رهبری و وطن شان را دوست دارند.

آخوند خوش نظر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ۲۲بهمن امسال پر شور تر  و شایسته تر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مردم ایران همواره متحد و منسجم هستند و بار دیگر این تعهد و انقلابی گری را به جهانیان اثبات کردند.

مدیر مدرسه علمیه ربانیه تازه یاب با بیان این که مردم، قدر و شأن رهبر انقلاب و شهدا را می دانند، عنوان کرد: امنیت و اقتدار ارمغان رهبر و شهدای انقلاب اسلامی هستیم و ما نیز همواره در صحنه های مختلف نظام حضور موثر خواهیم داشت.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک