چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۱۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ساعت ۱۱:۵۰

مردم ایران هیچگاه در برابر مشکلات و سختی ها زانو نزدند

سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرستان جاجرم  با اشاره به وجود برخی از مشکلات و سختی ها در زندگی مردم گفت: مردم ایران هیچگاه در برابر مشکلات و سختی ها زانو نزدند.
مردم ایران هیچگاه در برابر مشکلات و سختی ها زانو نزدند,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام علی خادمی، مدیر کل سازمان تبلیغات خراسان شمالی در راهپیمایی ۲۲ بهمن که با حضور مثال زدنی مردم در زیر بارش شدید باران صورت گرفت با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب اسلامی را باید معجزه قرن ۲۱ بدانیم اظهار کرد: اگه هر یک از حوادثی که در اوایل انقلاب و در طول انقلاب اسلامی در ایران اتفاق افتاده در یکی از حکومت ها جهان صورت می گرفت، قطعا  آن حکومت ساقط می شد.

 

حجت الاسلام خادمی با اشاره به برخی از حوادث اتفاق افتاده در طول چهل سالگی انقلاب اسلامی افزود: عنایت خداوند متعال به این انقلاب و مکتب حضرت فاطمه و توجه امام زمان به این کشور و خون شهدا و هدایت پیامبر گونه امامین انقلاب و بصیرت ملت شریف ایران این انقلاب را نگه داشته است.

 

وی با تاکید بر اینکه هیچوقت مردم ایران در مقابل سختی ها زانو نزدند، افزود:  امروز دست استکبار از کشور قطع شده است گرچه برخی دست های ناپاک در جیب بیت المال وجود دارد.

 

به گزارش عصر اترک، امروز مردم شهرستان جاجرم با حضور پرشور خود در راهپیمایی و در زیر باران شدید، بیعت خود را با آرمانهای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری اعلام کردند.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک