چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ساعت ۷:۵۴
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رازوجرگلان:

امداد رسانی به ۱۵ خودرو مانده در تخته باغلق/ تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رازوجرگلان از امدادرسانی به ۱۵ خوردی سرنشین دار و مسافر کش در محور تخته باغلق خبر داد.
امداد رسانی به ۱۵ خودرو مانده در تخته باغلق/ تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است,

علی گلشنی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رازوجرگلان در گفتگو با عصر اترک گفت: بارش ها در این شهرستان از دو شب گذشته شروع شده و همچنان ادامه دارد که طبق معمول تخته باغلق یخ بندان و کولاک است.

 وی با بیان اینکه شن ریزی و برف روبی در این محور انجام شده اما کمک چندانی برای بازگشایی نکرده است، تاکید کرد: تردد در محور باغلق فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

 گلشنی از رانندگان خواست حتما سرعت مطمئنه را رعایت کرده و زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی و خوراکی همراه خود داشته باشند.

وی افزود: در طی دوشبانه روز گذشته به ۱۵ خوردوی گیر کرده در برف در این محور امدادرسانی شد.

گلشنی گفت: در حال حاضر اکیپ راهداری این شهرستان با دو دستگاه خاکروب، سه دستگاه نمک پاش دو دستگاه گریدر مشغول به کار هستند.

وی تخته باغلق را یکی از نقاط بلند و ارتفادار استان خراسان شمالی در شهرستان رازوجرگلان نام برد و اظهارکرد: این محور 15 کیلومتری از پارک گوینک تا روستای باغلق به دلیل قرار گرفتن در ارتفا و نداشتن حصارهای برفی هرساله پس از هر بارش برف تردد وسایل نقلیه با مشکل مواجه می شود.

وی اضافه کرد : نیاز است در این محور موانعی از جمله نصب حصارهای برف گیر یا درخت کاری برای برطرف کردن مسیرهای باد روبه ایجاد شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رازوجرگلان تاکید کرد: هزینه ایجاد این موانع در محدوده 6 کیلومتری، تخته باغلق تا روستای اشرف السلام حدود یک میلیارد تومان برآورد می شود .

گلشنی به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و آموزش استفاده از زنجیر چرخ را ببینند تا دچار مشکل نشوند .

خبرنگار:رحیمی

 انتهای پیام /

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک