پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ساعت ۱۴:۱۳

برف و باران در راه است/رانندگان توصیه های پلیس را جدی بگیرند

قزوین- رئیس پلیس راه استان قزوین از بارش برف و باران طی امروز و فردا و لزوم توجه به هشدارهای پلیس خبر داد.
برف و باران در راه است/رانندگان توصیه های پلیس را جدی بگیرند,

سرهنگ نصر الله بیگلری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس اعلام اداره هواشناسی استان امروز در بعضی ساعات بارش باران و برف و از بعد از ظهر وزش باد شدید، کاهش دما و بارش برف و کولاک پیش بینی شده است.

وی افزود: از فردا نیز تا ظهر در بعضی ساعات برف و باران شده پیش بینی و رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند به همراه خود تجهیزات زمستانی داشته باشند.

رئیس پلیس راه با تاکید بر اینکه همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است بیان کرد: برای تردد در محورهای مواصلاتی ضمن داشتن آذوقه و پتو از سالم بودن تیغه برف پاک کن و داشتن شیشه شوی اطمینان حاصل و توصیه ماموران پلیس راه در محورها را جدی بگیرند.

سرهنگ بیگلری خاطر نشان کرد: مأموران پلیس راه با رانندگانی که تجهیزات زمستانی همراه نداشته و یا خودروی آنها  داری نقص فنی باشد برخورد قاطع و قانونی و از تردد آنان جلوگیری خواهد کرد.

رئیس پلیس راه استان در پایان گفت: با توجه به لغزنده بودن جاده ها به کلیه رانندگان توصیه می شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم مسافرت با حوصله و آرامش بیشتری در محورهای مواصلاتی رانندگی و ضمن رعایت فاصله طولی و مقررات راهنمایی و رانندگی از ارتکاب هرگونه تخلفات حادثه سازپرهیز کنند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک