چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ساعت ۶:۳۳
معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد استان :

هزینه ۲۰ میلیاردی کمیته امداد خراسان شمالی برای درمان مددجویان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: طی ۹ ماهه امسال حدود ۲۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف درمانی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.
هزینه ۲۰ میلیاردی کمیته امداد خراسان شمالی برای درمان مددجویان,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک ، حمید خوجانی در ششمین جلسه کارگروه سلامت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه کمیته امداد در حوزه بیمه تکمیلی، بیمه پایه، بیمه تأمین اجتماعی، ارتقای شاخص‌های بهداشتی، طرح کودکان زیر پنج سال و تجهیزات پزشکی خدمات مهمی به خانوارهای تحت حمایت خود ارائه می‌دهد، افزود: ارتقاء شاخص‌های بهداشتی مددجویان تحت حمایت از برنامه‌های مهم کمیته امداد است.

وی ادامه داد: با توجه به بالا بودن هزینه‌های درمانی، بسیاری از افراد نیازمند و محروم جامعه قادر به تأمین این هزینه‌ها نیستند و کمیته امداد در این زمینه با پرداخت هزینه‌های درمانی مددجویان در بخش دارو، بستری و سایر موارد به آن‌ها کمک می‌کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد این استان مشمول بیمه پایه و ۳۲ هزار نفر مشمول بیمه مکمل هستند، افزود: علاوه بر این ۱۲۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج نیز از حمایت‌های کمیته امداد این استان بهره‌مند هستند.

خوجانی به ۱۴۱ مرکز درمانی طرف قرارداد با کمیته امداد خراسان شمالی اشاره و بیان کرد: این مراکز شامل بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، درمانگاه، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، پزشکان عمومی و خصوصی، رادیولوژی و سونوگرافی است.  

انتهای پیام/رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک