جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۱۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ساعت ۱۲:۵
در گفت و گو با عصر اترک اعلام شد؛

توزیع ۳ هزار تن نهاده دام و طیور در خراسان شمالی از محل ذخایر استراتژیک

مدیر کل پشتیبانی امور دام خراسان شمالی گفت: سه هزار تن نهاده دام و طیور از محل ذخایر استراتژیک شرکت پشتیبانی امور دام استان در هفته جاری میان دامداران و مرغداران استان شروع به توزیع شد که البته این توزیع هنوز ادامه دارد.
توزیع 3 هزار تن نهاده دام و طیور در خراسان شمالی از محل ذخایر استراتژیک,

علیرضا توسلی نیا، مدیر کل پشتیبانی امور دام خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک اظهار کرد: به طور معمول تهیه و توزیع نهاده های دامی توسط خود تولیدکنندگان، تعاونی های تولید و یا اتحادیه های دام و طیور انجام می شود و در صورتیکه تولیدکنندگان با کمبود تامین نهاده مواجه شوند، شرکت پشتیبانی دام و طیور استان با اخذ مجوز از سازمان مرکزی خود به منظور تنظیم بازار قیمت نهاده ها از محل ذخایر استراتژییک خود به توزیع نهاده اقدام می کند.

توسلی نیا افزود: شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی در همین راستا از هفته جاری توزیع سه هزار تن نهاده های دام و طیور را آغاز کرد که توزیع آن ادامه دارد.

وی افزود: هزار و 700 تن از این نهاده میان واحدهای مرغداری استان و مابقی میان واحدهای دامداری های سبک و سنگین استان توزیع در حال توزیع هستند.

مدیر کل پشتیبانی امور دام خراسان شمالی درباره قیمت این نهاده های اشاره شده از محل ذخایر استراتژیک این شرکت برای تولیدکنندگان دام و طیور استان گفت: قیمت ذرت کیلویی هزار و 350 تومان، قیمت جو کیلویی هزار و 400 تومان و قیمت کنجاله سویا کیلویی دو هزار و 300 تومان هستند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک