پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ساعت ۹:۵۹
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهرستان رازوجرگلان خبر داد:

توزیع تغذیه رایگان در مدارس دهستان های محروم رازوجرگلان

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهرستان رازوجرگلان از توزیع تغذیه در بین دانش آموزان دو دهستان محروم حصارچه و راستقان خبر داد.
توزیع تغذیه رایگان در مدارس دهستان های محروم رازوجرگلان,

سروان پاسدار یاسر قدیمی، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه رازوجرگلان در گفتگو با عصر اترک گفت: از روز شنبه با حضور مسئولین شهرستانی برنامه توزیع شیر و کیک برای 2 هزار و 572 دانش آموز مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در ۱۱ مدرسه در دهستان راستقان و ۲۲ مدرسه دهستان حصارچه شروع شد که تا پایان سال ۹۷ ادامه خواهد داشت .

وی دانش آموزان برخوردار راستقان از این طرح را ۱ هزار و 17  نفر و دانش اموزان دهستان حصارچه را ۱ هزار و 555 نفر عنوان کرد .

وی افزود: این طرح در راستای طرح محرومیت زدایی انجام می شود که دو دهستان راستقان و حصارچه در رازوجرگلان از سال 96 در این طرح محرومیت زادیی قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: همچنین این طرح با شناسایی دانش آموزانی که با مشکل تغذیه و پوکی استخوان هستند انجام می شود .

سرهنگ قدیمی گفت: توزیع تغذیه شامل شیر و کیک در هفته دو روز انجام می شود که تاکنون برای یک ماه ۲۱ هزار بسته شیر و ۲۱ هزار بسته کیک سهمیه تامین شد و برآورد هزینه نیز ۷۰ میلیون تومان برای هر ماه است .

گفتنی است طرح محرومیت زدایی در دو دهستان راستقان و حصارچه با برنامه های متنوع از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه  در حال انجام است.

دهستان راستقان با ۱۰ روستا و ۷ هزار نفر جمعیت در بخش غلامان  و دهستان حصارچه نیز در حدود ۱۵ روستا و ۱۱ هزار نفر جمعیت در بخش جرگلان شهرستان رازوجرگلان واقع شده است .

 

خبرنگار:رحیمی

انتهای پیام /

 

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک