شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ساعت ۱۲:۲۱
فرماندار جاجرم:

دهیاران، مشکلات روستاها را جدی پیگیری کنند

فرماندار شهرستان جاجرم در نشست دهیاران با مسئولین اجرایی شهرستان با تاکید براینکه دهیاران به عنوان پیشانی روستا هستند ابراز داشت:اعتقاد ما براین است که اقتصاد روستا باید تقویت شود و دهیاران موضوعات و مشکلات روستا را به جد پیگیری کنند.
دهیاران، مشکلات روستاها را جدی پیگیری کنند,

به گزارش عصر اترک، رضا آذری فرماندار جاجرم در نشست دهیاران با مسئولین اجرایی شهرستان جاجرم با بیان اینکه خدماتی که دولت تدبیرو امید به روستاها داده، بی سابقه است ، اظهارکرد: تسهیلات اشتغال روستایی تحولاتی در روستاهای کشور مخصوصا روستاهای شهرستان جاجرم ایجاد کرده است.

فرماندار شهرستان جاجرم با اشاره به اینکه خود دهیاران باید الگو باشند، افزود: تاکید کرده ایم که روند انتصاب دهیاران با دقت بررسی شود.

آذری خطاب به مسئولین اجرایی شهرستان گفت: مسئولین به روستاها بروند و از نزدیک با مردم و دهیاران صحبت و مشکلات آنهارا برطرف کنند.

توافقی مدیر کل امور روستایی استان خراسان شمالی در این جلسه با بیان اینکه روستاهای ما قابلیت ها و ظرفیت های بسیاری دارند گفت: بیشترین سهم را در انقلاب و تمام مراحل داشته اند و در همه موارد با مسئولین همراه بودند.

وی با تاکید براینکه ماهم باید به نوعی شرایط را برای روستائیان فراهم نماییم گفت:نبود زیر ساخت ها و ظرفیت ها باعث کم ماندگاری در روستاها می شود.

وی گردشگری معادن ،کشاورزی و دامپروری را از ظرفیت های روستایی برشمرد و ابراز داشت:ترغیب سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در روستاها و پیشگام شدن دهیاران در ارائه طرح ها برای سرمایه گذاران و تحصیل شرایط پرداخت وام به روستائیان را از راه های توسعه ی روستاها خواند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک