جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۱۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ساعت ۱۲:۵
محسنی اژه‌ای:

پرونده حسین فریدون مختومه نشده است

سخنگوی قوه قضاییه حکم قطعی چند محکوم پرونده‌های اقتصادی را اعلام کرد.
پرونده حسین فریدون مختومه نشده است,

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصد و سی و پنجمین نشست خبری خود با خبرنگاران، گفت:  از جلسه قبل تاکنون تعدادی که به اتهام مالی محکوم شدند و حکمشان قطعی شده که اسامی و میزان محکومیت آنها به شرح زیر است:

۱. حمیدرضا جانقربان علمدار  پزشک به اتهام اخلال در نظام اقتصادی  به ۲۰ سال حبس و ۱۲۰۰ میلیارد ریال جریمه در دادگاه اصفهان.
۲. آزاده سجادیه پزشک به همین اتهام به ۱۰ سال حبس، که این دو نفر زن و شوهرند.

این اسامی تکمیل می‌شوند....

وی در پاسخ به سوالی درباره برخورد دستگاه قضایی با افزایش قیمت‌ها بعد از پایین آمدن دلار گفت: با کسانی که از این فرجه علیه مردم  سواستفاده می‌کنند و قیمت اجناس را  به بهانه گران شدن را گران کردند و حتی کم فروشی می‌کنند، برخورد می‌شود. البته برخورد با گران فروشی و کم فروشی به عهده تعزیرات زیر نظر دولت است اما با توجه به شرایط کنونی و فشاری که دشمن می‌آورد مدعی العموم وارد شده است.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: دادستان کل کشور به همه دادستان‌های سراسر کشور بخشنامه کرده که با تعزیرات همکاری کنند و هرجا سازمان تعزیرات نیاز به ورود و مجوز داشت دادستان‌ها وارد شوند و اجازه بدهند. دادستان‌های استان‌ها وارد شده‌اند و امیدواریم نیاز به دستگیری و بازداشت نباشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه صفحات اجتماعی به نام شما ایجاد شده و آیا شخصا در شبکه‌ها فعالیت دارید یا خیر؟ گفت: هفته پیش کسی از شما پیامک داد که شما در  شبکه‌های خارجی عضوید که اولین بار من می‌دیدم. من کانالی ندارم و عضو جایی نیستم و حتما ساختگی و جعلی است و  فرصت نمی‌کنم که به این شبکه‌ها ورود کنم.

محسنی‌اژه‌ای درباره آخرین وضعیت پرونده حسین فریدون، گفت: پرونده دادگاه نرفته و در دادسرا است.
وی در پاسخ به سوالی که آیا درست است که پرونده مختومه شده است؟ گفت: این موضوع را
تکذیب می‌کنم.

ادامه دارد...

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک