چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ساعت ۱۲:۳۳
امام جمعه گرمه:

مسئولین، سکوت مردم را نشانه رضایت ندانند

امام جمعه گرمه گفت: از مسئولین میخواهیم که بر بازار نظارت کنند و سکوت مردم را نشانه رضایت ندانند و صادقانه درباره مشکلات به مردم توضیح دهند .
مسئولین، سکوت مردم را نشانه رضایت ندانند,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام تاتاری، امام جمعه شهرستان گرمه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن اشاره به بصیرت و حرکت به موقع مردم در مقابله با اهانت به ساحت مقدس مرجعیت در روز ۱۹ دی ۱۳۵۶ این حرکت را  "دشمن شناسی مردم" و "ایستادگی و مقاومت" دانستند.


وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان تمامِ امیدِ مستضعفان عالم ، مانند نگینی در جهان میدرخشد، اگر به انقلاب اسلامی کوچکترین خدشه ای وارد شود ، همه پابرهنه گان جهان میترسند 


حجت الاسلام تاتاری با بیان اینکه پیروزی انقلاب ما با فتح دل های جوانان است، ابراز داشت: امروز سخن گوی مردم معترض فرانسه در پاسخ به فلسفه و الگوی اعتراضات خود میگوید که ما از انقلاب اسلامی مردم ایران یاد گرفتیم که چگونه در مقابل کاخ نشینان بایستیم..


وی با بیان اینکه نخست وزیر اسرائیل میگوید انقلاب اسلامی زلزله ای بود که کل جهان را تکان داد گفت: آمریکای بعد از انقلاب اسلامی همان آمریکایی ست که به عراق و افغانستان حمله کرد اما حال مثل دزد ها به عراق می آید.همان آمریکایی ست که یک تشر به رضا خان زد و او کشور را ترک کرد ، اما حال نیروی دریایی سپاه و جوانان ما آمریکایی هارا به اسارت میگیرند و آنها اشک می ریزند.

خطیب نماز جمعه گرمه خاطر نشان کردند: مشکلات اقتصادی مردم ربطی به انقلاب و ولایت ندارد ، بلکه این دشمنان هستند که مشکلات اقتصادی را به رهبری و انقلاب ربط می دهند.

وی افزود: ما از مسئولین میخواهیم که بر این بازار نظارت کنند و سکوت مردم را نشانه رضایت ندانند و صادقانه درباره مشکلات به مردم توضیح دهند ..

وی در پایان گفت:آمریکا رو به افول است ، اماخدا به داد کسانی برسد که هنوز دنبال مذاکره و کدخدایی آمریکا در منطقه هستند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک