شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ساعت ۱۰:۵۹

فوت مادر باردار در راز و جرگلان/ تیم علوم پزشکی در حال بررسی علت فوت

شب گذشته یک مادر باردار در بخش مرکزی شهرستان رازوجرگلان به دلایل نامعلومی فوت کرد .
فوت مادر باردار در راز و جرگلان/ تیم علوم پزشکی در حال بررسی علت فوت,

فهیمه حبیب منش، مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان رازوجرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در این باره گفت: این خانم باردار از اهالی روستای بک پولاد بخش مرکزی است.

وی علت فوت وی را نامعلوم اعلام کرد و افزود: حرف های ضد و نقیضی در خصوص فوت این مادر باردار وجود دارد که جهت علت یابی اصلی امروز یک تیم ۸ نفره از شبکه بهداشت و درمان شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشت در این روستا حضور پیدا کرده و درحال بررسی این موضوع هستند .

حبیب منش مرگ مادر باردار رازوجرگلانی را اتفاق نادری عنوان کرد و گفت: جلوگیری و کاهش از مرگ مادران باردار جزو شاخص های جهانی است که کاهش آن یکی از مولفه های توسعه هر کشور برشمرده می شود .

وی این اتفاق تا در ۵ سال اخیر و از زمان ارتقا رازوجرگلان  به شهرستان نادر دانست و اظهار کرد: از سال 92 تاکنون مرگ مادران باردار که مرتبط به عوامل بهداشت و درمان باشد، اتفاق نیفتاده است.

حبیب منش خاطرنشان کرد: سال گذشته یک مورد فوت مادر باردار بر اثر سقوط  ماشین به کانال در روستای باغلق اتفاق افتاد که مادر باردار در حال تفریح بوده و زمان زایمان مادر نیز نبوده است .

خبرنگار:رحیمی

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک