جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۱۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ساعت ۱۱:۳۳
نائب رئیس هیئت بوکس خراسان شمالی گفت:

جایگاه سوم کشوری در مسابقات بوکس جوانان، دستاورد بوکسورهای خراسان شمالی

تیم بوکس جوانان خراسان شمالی در مسابقات کشوری که در استان گیلان برگزار شد، با کسب یک مدال طلا، و دو نقره در جایگاه سوم تیمی این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری عصراترک، ذبیحی نائب رئیس هیئت بوکس خراسان شمالی در مصاحبه با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه سهمیه بندی اعضای تیم استان های مختلف به مسابقات کشوری بوکس در سه دسته 10 نفره، 5 نفره و 3 نفره تقسیم بندی می شود، گفت: تیم استان خراسان شمالی با 5 ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده بود.

وی با بیان اینکه هر چه تعداد بوکسورهای یک تیم کمتر باشد، شانس کسب مقام تیمی سخت تر می شود، افزود: برای اولین بار تیم خراسان شمالی توانسته است با اعزام 5 بوکسور، به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کند.

ذبیحی گفت: در این دوره از مسابقات بوکس کشوری در رده جوانان، امین صحرایی بوکسور وزن 91 کیلوگرم  استان با غلبه بر همه حریفان خود و امتیاز گیری از طریق  ضربه فنی کردن در سه بازی، موفق به کسب گردن آویز طلا در این دوره از مسابقات شد.

نائب رئیس هیئت بوکس استان ادامه داد: محمـد نورانی دیگر بوکسور وزن ۶۹ کیلوگرم استان با غلبه بر نماینده استان میزبان، توانست برای دومین بار مدال نقره مسابقات بوکس جوانان کشور را از آن خود کند.

وی در رابطه با بازی فینال محمـد نورانی که مستحق دریافت مدال طلا بود، افزود: محـمد نورانی در این بازی قوی ظاهر شد و توانست بر حریف خود غلبه کند اما به دلیل اینکه بازیکن حریف از استان میزبان بود، نتیجه بازی ناجوانمردانه به نفع بوکسور تیم میزبان اعلام شد.

نائب رئیس هیئت بوکس خراسان شمالی، ادامه داد: شایان سیدنظری بوکسور وزن 81 کیلوگرم استان نیز در فینال این مسابقات توانست با شکست نماینده میزبان، دومین مدال نقره کاروان خراسان شمالی را کسب کند.

ذبیحی در پایان با اشاره به کسب مقام سوم تیمی بوکس کشور در رده جوانان توسط تیم خراسان شمالی، گفت: با همدلی اعضای هیئت بوکس استان، همکاری اداره کل ورزش و جوانان و ارتقای سطح کیفی بازیکنان و مربیان تیم های بوکس استان، از مهمترین دلایل موفقیت ورزش بوکس در استان است.

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور با شرکت 34 تیم و 199بوکسور 5 تا 10 دی ماه در شهر رشت استان گیلان برگزار شد.

تیم بوکس جوانان خراسان شمالی  با مربیگری مجید حصاری متشکل از امین صحرایی، محمد نورانی، شایان سید نظری  و سجاد فیروزه ، بر روی سکو سوم این مسابقات ایستادند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک