یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۱۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ساعت ۹:۲۵
در سفر معاون شرکت زیرساخت کشور به خراسان شمالی درخواست شد:

لزوم اختصاص اعتبارات غیر بودجه ای برای تکمیل محور بجنورد-گلستان

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی با اشاره به سفر و بازدید روز گذشته معاون شرکت زیرساخت و حمل و نقل کشور از وضعیت پیشرفت فیزیکی محور بجنورد-گلستان، گفت: در این سفر وی قول پیگیری برای اخذ اعتبارات غیر بودجه ای برای تکمیل محور بجنورد-گلستان را داد تا این محور تا سال 99 به بهره برداری برسد.
لزوم اختصاص اعتبارات غیر بودجه ای برای تکمیل محور بجنورد-گلستان,

علی قربانی، نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: طی دو هفته گذشته با انجام پیگیری هایی که با وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت، روز گذشته معاون شرکت زیرساخت و حمل و نقل کشور به استان خراسان شمالی سفر کرد تا از روند پیشرفت فیزیکی محور بجنورد به گلستان از نزدیک بازدید و بررسی کند.

قربانی افزود: این بازدید با حضور معاون شرکت زیرساخت و حمل و نقل کشور، معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی و دادستان بجنورد همچنین بنده انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تکمیل 70 کیلومتر از محور بجنورد به جنگل گلستان به اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اعلام کرد: بنده در این بازدید درخواست اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار از محل بند ب اصلاحیه بودجه 97 را مطرح کردم تا به این محور اختصاص داده شود.

وی افزود: در این بازدید درخواست شد که وزیر راه و شهرسازی پیگیری کند تا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای تکمیل این محور کمک اعتباری لازم را اختصاص دهد که این محور در طول مدت 30 ماه به بهره برداری برسد.

قربانی همچنین گفت: معاون شرکت زیرساخت و حمل و نقل کشور نیز قول داد تا مبلغ 20 میلیارد تومان برای ادامه روند ساخت این محور را به خراسان شمالی کمک کند.

وی در ادامه به پروژه های راهسازی کنارگذر شمالی و محور مهمانک-شهرآوا نیز اشاره کرد و گفت: نصب علائم جاده ای این محورها به اختصاص شش میلیارد تومان اعتبار نقد نیاز دارد که خواستار اختصاص این اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای بهره برداری از این پروژه های راهسازی هستیم.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس در خاتمه عنوان کرد: درخواست های مطرح شده صورت جلسه شدند و معاون شرکت زیرساخت و حمل و نقل کشور قول پیگیری برای تحقق این مطالبات را به خراسان شمالی داد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک