شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۱۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ساعت ۹:۵۵
مدیر حوزه های علمیه خراسان شمالی:

۹ دی بازخوانی و تثبیت مجدد نقش رهبری در جامعه است

مدیر حوزه های علمیه خراسان شمالی در اسفراین گفت: 9 دی روز بازخوانی و تثبیت مجدد نقش رهبری در جامعه است و باعث ارتقا دشمن شناسی مردم شد.
9 دی بازخوانی و تثبیت مجدد نقش رهبری در جامعه است ,مراسم نه دی اسفراین- نه دی

به گزارش عصر اترک از اسفراین ، حجت الاسلام سالاری مدیر حوزه های علمیه خراسان شمالی در مراسم نکوداشت یوم الله 9 دی در اسفراین اظهار کرد: از نگاه حضرت علی (ع) آدم بصیر به کسی گفته می شود که در مواجهه با رویدادهای اجتماعی و سیاسی به محض اینکه چیزی می شنود بلافاصله واکنش نشان نمی دهد و در ابتدا تفکر می کند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری و نکوداشت نه دی گفت: به گفته رهبری این روز ،تجلی قدرت خدا است و افتخار مردم خراسان شمالی در سال 88 این است که زودتر از استان های دیگر در روز 8 دی به میدان آمدند و با رهبری بیعت کردند.

حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: امروزه بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از شرق شناسان بر این باورند که انقلاب اسلامی ایران اسلام را زنده کرد.

وی با بیان اینکه اکثر کسانی که در فتنه 88 درگیر این ماجرا شدند از باطن سرکردگان خبری نداشتند، گفت: هر آدمی که در دام فتنه گرفتار شده است را نباید سرزنش کرد چرا که خیلی از این ها از باطن ماجرا خبر نداشتند و بعد از اینکه فهمیدند کسانی که خود را نخست وزیر امام می خوانند اما با رهبری زاویه دارند خط خود را از آنها جدا کردند و همان ها در روز 9 دی به میدان آمدند.

مدیر حوزه های علمیه خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت فضای مجازی در جنگ امروز افزود: جنگ الان ما در فضای مجازی است و باید تمامی جوانان و نخبگان در آن ورود پیدا کنند چرا که دشمن در این جنگ به دنبال این است که مردم را از دستاورد ها و پیشرفت های انقلاب ناامید کند.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد:  رسانه های مجازی بیگانه می خواهند مردم را از این انقلاب خسته کند و در جنگ روانی و جنگ رسانه به گفته رهبری دشمن برنامه هایی برای سال 98 دارد که جوانان ،نخبگان و طلاب با حضور در این فضا باید توطعه های دشمن را خنثی کنند.

وی در انتها با اشاره به خسارات گوناگونی که فتنه 88 برای نظام و مردم داشت خاطرنشان کرد: با همه خساراتی که فتنه 88 از جمله بردن آبروی نظام در صحنه بین المللی و منشا ایجاد تحریم ها داشت اما 9 دی بازخوانی و تثبیت مجدد نقش رهبری در جامعه بود و بیعت دوباره مردم با رهبری و باعث شد دشمن شناسی مردم ارتقا پیدا کند.

خبرنگار: اسماعیل زاده

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک