پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۱۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ساعت ۱۲:۲
عالم اهل تسنن خراسان شمالی:

چهل سالگی انقلاب نماد جاودانگی نظام است/ اتحاد راهکار برون رفت از فتنه هاست

امام جمعه اهل سنت تازه یاب از توابع شهرستان مانه و سملقان گفت: در آیات و روایات برای 40، رشد، بالندگی و کمال تعریف شده است، اکنون نیز با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شاهد کمال و پیشرفت و جاودانگی ایران خواهیم بود.
چهل سالگی انقلاب نماد جاودانگی نظام است/ اتحاد راهکار برون رفت از فتنه هاست,

آخوند عبدالله خوش نظر امام جمعه و مدیر حوزه علمیه ربانیه تازه یاب در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، با بیان این که معاندین داخلی با حمایت دشمنان خارجی آرای مردم را باطل خواندند و به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند، اظهار کرد: فتنه گران با خیانت و اهانت به ساحت مقدس امام حسین (علیه السلام) اموال مردم را غارت و آتش زدند و سبب رعب و وحشت اقشار جامعه شدند.

وی با اشاره به پیام حماسه 9 دی، خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی حماسه 9 دی هرساله، جواب دندانشکن به خیانتکاران نظام و اسلام است و مردمِ بابصیرتِ ایران همواره در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی حضور فعال دارند.

آخوند خوش نظر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ضامن عمر انقلاب دانست و گفت: در آیات و روایات برای 40، رشد، بالندگی و کمال تعریف شده است، اکنون نیز با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شاهد کمال و پیشرفت و جاودانگی ایران خواهیم بود.

وی تصریح کرد: دشمنان داخلی و خارجی می خواستند و می خواهند در سرنوشت کشور دخالت کنند اما تاکنون نتوانستند و بعداز 40 سالگی اقتدار و استقلال انقلاب اسلامی نیز نمی توانند با آن مقابله کنند.

مدیر حوزه علمیه اهل تسنن ربانیه تازه یاب با اشاره به راهکارهای عبور از فتنه ها اظهار کرد: در تفاسیر وجود دارد که وسوسه و توطئه های شیطان همانند سگ های چوپان هستند که به هر موجود درحال حرکت حمله می کنند، با این وجود انقلاب اسلامی ایران نیز از سوی سگ های شیاطین _دشمنان_ مورد حمله قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: ما و مردم کشورمان با اتحاد و انسجام میان تمام قومیت ها راه انقلاب را ادامه و تمام قله های پیروزی را فتح خواهیم کرد که راه سربلندی از فتنه همین است.

انتهای پیام / فیروز بخت

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک