چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۱۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ساعت ۷:۲۴
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رازوجرگلان:

خانه جوان در رازوجرگلان احداث می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان رازوجرگلان از احداث خانه جوان در این شهرستان خبر داد.
خانه جوان در رازوجرگلان احداث می شود,

موسی الرضا رازقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رازوجرگلان در گفتگو با عصر اترک گفت: خانه جوان جهت انجام امورات جوانان در حوزه های مختلف از جمله کارگاه  های مختلف ازدواج، اشتغال، ثبت سمن ها و... که از سوی ستاد ساماندهی استان به شهرستان ابلاغ می شود فعالیت می کند .

وی افزود: خانه های جوان، مکانی برای دور هم جمع شدن جوانان جهت ارائه برنامه ها، نامه نگاری و پیگیری مسائل مربوط به جوانان است.

وی اعتبار تخصیص یافته را ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: پیمانکار مشخص شده و عملیات اجرایی در همین هفته شروع خواهد شد.

 

وی اظهار کرد:  ساختمان خانه جوان شهرستان راز و جرگلان در محوطه تختی شهر راز  در یک طبقه طراحی شده و پیش بینی شده است تا پایان سال، ساخت آن به اتمام برسد .

رئیس اداره ورزش و جوانان رازوجرگلان همچنین از در نظر گرفته شدن ۳ میلیارد تومان تسهیلات جهت اشتغال جوانان رازوجرگلان خبر داد و گفت: وام های اشتغال برای جوانان از ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومان است که برای طرح های جوانان جهت اشتغال با کارمزد صفر تا ۲ درصد به صورت غیر نقدینگی پرداخت خواهد شد .

رازقی با بیان اینکه جوانان  ۴۵ تا ۵۰ درصد از  جمعیت ۶۰ هزار نفری شهرستان راز وجرگلان را تشکیل می دهند، گفت: ناهنجاری در این شهرستان کمتر از سایر شهرستان ها است ولی امسال با توجه به افزایش قیمت ها و بیکاری مهاجرت به شهرها رو به افزایش است که لازم است مسئولین بالادست بیشتر به فکر جوانان شهرستان ها باشند.

خبرنگار:رحیمی

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک