چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ساعت ۱۱:۳۱
امام جمعه شیروان:

هدف عاملان فتنه ۸۸ تغییر ساختار نظام بود

امام جمعه شیروان گفت: اهداف جنگ نرم دشمن در فتنه ۸۸ تغییر باور و تغییر افکار و تغییر ساختار نظام بود که با درایت رهبری عزیز و بصیرت مردم شکست خورد.
هدف عاملان فتنه 88 تغییر ساختار نظام بود ,

به گزارش عصر اترک،  حجت الاسلام کوثری، امام جمعه شیروان در خطبه های این هفته نماز جکعه شیرواناظهار کرد: یکی از نشانه های تکامل یافتگی جامعه ایمانی دوری از بدبینی و سوءظن است.

حجت الاسلام کوثری با استناد آیات و روایات گفت: حق نداریم در فضای ذهنی و قلبی خود به دیگران بدبین باشیم چرا که بدبینی امنیت جامعه را متزلزل و اعتماد به یکدیگر را ویران و روابط اجتماعی را بهم می زند.

وی با اشاره به شب یلدا گفت: از این فرصت باید بهره برداری کرد و احترام به بزرگترها و رونق بخشی به صله ارحام و تقرب به خداوند سبحان را باید مد نظر داشته باشیم.

وی با تبریک ولادت حضرت عیسی (ع) گفت: غرب امروز را نمی توان پیرو حضرت مسیح دانست چرا که با همین ادعا در طول تاریخ جرم و جنایت نموده و ادعای پیروی از حضرت عیسی را نیز دارند.

 امام جمعه شیروان با گرامیداشت نهم دیماه گفت: اهداف جنگ نرم دشمن در فتنه ۸۸ تغییر باور و تغییر افکار و تغییر ساختار بود که با درایت رهبری عزیز و بصیرت مردم دشمن شکست خورد.

حجت الاسلام کوثری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکستشیطان بزرگ در سوریه و نرسیدن به اهداف خود در یمن و عراق خاطرنشان کرد: باید منتظر فروپاشی نظام سلطه بود همانگونه که امروز جنبش مردم فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی را بر علیه نظام سرمایه داری شاهد هستیم.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک