شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ساعت ۱۱:۱۲
تمهیدات مسئولان شهرستان ها برای شب یلدا

فروش فوق العاده آجیل و میوه جهت تنظیم بازار در اسفراین/ تخفیف ۲۵ درصدی میوه و خشکبار در شیروان

مسئولان سازمان صنعت و معدن در شهرستان های خراسان شمالی تمهیداتی را برای عرضه میوه و خشکبار و تنظیم بازار در آستانه شب یلدا اتخاذ کردند.
فروش فوق العاده آجیل و میوه جهت تنظیم بازار در اسفراین/ تخفیف 25 درصدی میوه و خشکبار در شیروان,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصر اترک،  گفت: اداره صنعت معدن وتجارت اسفراین با انجام بازرسی ها در دو نوبت صبح وعصر در سطح بازار نسبت به بررسی وضعیت موجودی اصناف و نحوه عرضه کالا وخدمات نظارت دارد وبا متخلفین مطابق مقررات رفتار می شود.

 

صالح آبادی اظهار کرد: سال گذشته در ایام شب یلدا بیشترین فراوانی پرونده های تخلفات صنفی عدم درج قیمت و گرانفروشی بود.

 

وی تصریح کرد: انتظار می رود واحدهای صنفی شهرستان درجهت تکریم مصرف کنندگان نسبت به نصب قیمت فروش و نرخنامه مصوب اقدام و در جهت آگاهی بخشی در زمینه نحوه خدمات به بهترین نحو اقدام کنند.

 

رئیس اداره صمت اسفراین گفت: دررابطه با نحوه  تعیین قیمت میوه ها،برابر فاکتور خریدی که توسط متصدی واحد صنفی ارائه می شود و درصد سود مجاز قیمت میوه تعیین با نصب قیمت (اتیکت) برای هر نوع از آن مشخص می شود که نهایتا صدور فاکتور برابر خرید انجام شده الزامی است.

 

وی در رابطه با میزان میوه موجود در شب یلدا در سطح شهرستان افزود: مشکلی در تامین میوه شب یلدا وجود ندارد و صنوف فعال در زمینه عرضه میوه و تره بار نسبت به تامین اقدام کرده اند.

 

صالح آبادی با اشاره به تشدید نظارت ها از یک هفته گذشته به مناسبت شب یلدا گفت: طی یک هفته گذشته که طرح شب یلدا در سطح اصناف شهرستان آغاز شده است، گشت های مشترکی با حضور دستگاههای مختلف  (تعزیرات حکومتی،اتاق اصناف،دامپزشکی واماکن عمومی) صورت گرفته وبا متخلفین و تخلفات صنفی برابر مقررات رفتار شده است .

 

وی با بیان تمهیدات این اداره در جهت تنظیم بازار در شب یلدا اظهار کرد: به منظور رفاه حال مصرف کنندگان، تعدادی از اصناف با درج عنوان و نصب بنر فروش فوق العاده به منظور تنظیم بازار سطح شهرستان در زمینه عرضه انواع شیرینی و شکلات ،آجیل و خشکبار و میوه پیش بینی شده است.

 

تخفیف 25 درصدی آجیل و خشکبار در شیروان

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان  نیز گفت: طبق جلسه ای که با آجیل فروشان و میوه فروشان سطح شهر داشتیم قرار بر این شد که حدود ۳۰ مغازه با نصب بنر و با تخفیف ۵ الی ۲۵ درصدی محصولات خشکبار و میوه را در شب یلدا به فروش برسانند.

 

مجیدی گفت: تاکنون چندین نوبت گوشت منجمد گوساله در سطح شهر توزیع شده است که جدیدا نیز 2 هزار و 700 کیلوگرم گوشت منجمد گوسفندی به شهرستان اختصاص یافته که طی امروز یا فردا توزیع خواهد شد.

 

وی گفت: بازرسان اداره صمت به صورت دو شیفت صبح و عصر بازار را رصد می کنند تا در حق مردم اجحافی صورت نگیرد.

 

مجیدی گفت: طبق تفاهم نامه صورت گرفته با سپاه ۱۰ نفر از بسیجیان در امر بازرسی به ما کمک می کنند .

 

انتهای پیام/

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک