جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ساعت ۱۰:۵۳
سرپرست اداره تنظیم بازار سازمان صمت خراسان شمالی:

کاهش حداقل ۸۰۰ تومانی مرغ گرم، همزمان با شب یلدا

پورکاظم، سرپرست اداره تنظیم بازار سازمان صنعت و معدن خراسان شمالی با اشاره به اینکه در آستانه شب یلدا حجم خرید اقلامی مثل میوه، آجیل و خشکبار و گوشت توسط مردم افزایش یافته است، گفت: واحدهای نظارتی خراسان شمالی فعالیت ستادی خود را برای نظارت در نحوه عرضه و قیمت این کالاها شروع کرده اند.

احمدپورکاظم، سرپرست اداره تنظیم بازار سازمان صنعت و معدن خراسان شمالی در گفتگو با عصراترک با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده در آستانه شب یلدا، گفت: در راستای برگزاری فروش فوق العاده اصناف در گروه های نظارت کالایی خواروبار و آجیل و خشکبار، گوشت و محصولات پروتئینی-، میوه و تره بار در قالب طرح نظارتی شب یلدا ماموریت خود را شروع کرده اند.

وی با بیان اینکه شاهد کاهش قیمت گوشت مرغ گرم به میزان حداقل 800 تومان و حداکثر هزار و 600  تومان در سطح بازار هستیم، ادامه داد: امروز حداکثر قیمت مرغ گرم 12 هزار و 600  تومان و در برخی از واحدهای صنفی بجنورد واقع در چهار شنبه بازار بجنورد حتی با قیمت  11 هزار و 800 تومان هم عرضه شد.. 

سرپرست اداره تنظیم بازار سازمان صنعت و معدن خراسان شمالی اظهار کرد:  واحدهای صنفی واقع در میدان کارگر مرغ گرم را با حداقل 12 هزار و 100  تومان و حداکثر12 هزار و 600 عرضه می کنند. 

پورکاظم در پایان تاکید کرد: حداکثر درصد سود مجاز برای عرضه کنندگان مرغ گرم 10 درصد است .

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک