پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ساعت ۶:۵۸

آغاز به کار جشنواره ملی جهادگران

دومین جشنواره ملی جهادگران در مراسمی در حسینیه رجبعلی خیاط با حضور سردار غلامی معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین و زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور آغاز به کار کرد
آغاز به کار جشنواره ملی جهادگران,

 به گزارش یزدرسا،‌ دومین جشنواره ملی جهادگران در مراسمی در حسینیه رجبعلی خیاط با حضور سردار غلامی معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین و زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور آغاز به کار کرد.

رئیس این جشنواره در حاشیه مراسم در مصاحبه با خبرنگار سازندگی با بیان اینکه این جشنواره در 9 عرصه راهبردی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، سلامت، اجتماعی، هنر و ادب، رسانه و بین الملل برگزار می شود، گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را در این زمینه ها تا 30 دی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
محمد زهرایی، تجلیل از فعالان جهادی، هم افزایی و انتقال تجربیات و دانش میان گروه های جهادی، ترویج حل علمی مشکلات مناطق محروم بین گروه های جهادی را از اهداف این جشنواره بیان و اضافه کرد: 22 قشر متخصص از جمله اقشار دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و روحانیون، مهندسین کشاورزی، جامعه زنان و جامعه پزشکی و محلات در بدنه سازمان بسیج مستضعفین در گروه های جهادی در حال فعالیت هستند و کارهای گسترده ای را انجام داده اند.
وی با بیان اینکه علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می توانند به نشانی JAHADGARAN-FESTIVAL.ORG مراجعه کنند، افزود: استادان برجسته و افراد پیشکسوت و متخصص گروه های جهادی به صورت کاملا علمی و تخصصی، این آثار را داوری خواهند کرد.
رئیس بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: مراسم پایانی این جشنواره در دهه مبارک فجر برگزار می شود و در آن برگزیدگان، معرفی و تجلیل می شوند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک