جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ساعت ۱۰:۲۶

پرداخت حق بیمه زنان سرپرست خانوار به سازمان تأمین اجتماعی

رئیس کمیته امداد منطقه ۱۹ تهران گفت: ۱۸۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان حق بیمه ۲۱۸ زن سرپرست خانوار از ابتدای امسال توسط کمیته امداد منطقه ۱۹ تهران به حساب سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است.
پرداخت حق بیمه زنان سرپرست خانوار به سازمان تأمین اجتماعی,

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سامانی با اشاره به پرداخت حق بیمه ۲۱۸ مددجوی تحت حمایت این نهاد، گفت: برای این تعداد مددجو در سه ماه سوم امسال ۶۰ میلیون و ۹۴۰هزار تومان حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی واریز شد.

وی افزود: در مجموع از ابتدای سال جاری برای این تعداد مددجو ۱۸۲میلیون و ۸۲۰ هزار تومان پرداخت شده است.

سامانی با بیان اینکه حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان باهدف بهره‌مندی آن‌ها از مزایای مستمری بازنشستگی پرداخت می‌شود، افزود: زنان سرپرست خانوار با رسیدن به ۵۵ سالگی و داشتن حداقل ده سال سابقه بیمه، مستمری بازنشستگی تأمین اجتماعی را دریافت می‌کنند و بر همین اساس کمیته امداد زنان سرپرست خانوار بالای ۴۵ سال را تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌دهد تا بعد از گذر ۱۰ سال و بهره‌مندی از مزایای مستمری آن از چرخه حمایت این نهاد خارج شوند.

رئیس کمیته امداد منطقه ۱۹ تهران با اشاره به اینکه حق بیمه برای زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال زایی پرداخت می شود، بیان کرد: تمامی مبلغ حق بیمه این افراد از طرف کمیته امداد پرداخت می‌شود و مددجویان مشمول این طرح هیچ گونه مبلغی را در این مورد پرداخت نمی کنند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک