سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ساعت ۱۶:۴۲
رئیس بسیج جامعه زنان کشور:

حضور زنان در ورزشگاه ها یک مسئله حاشیه ای است

رئیس بسیج جامعه زنان کشور حضور زنان در ورزشگاه ها را یک مسئله حاشیه ای اعلام کرد و گفت: معقول نیست که برای کمتر از 0.01 درصد زنان ساکن در پایتخت که خواهان حضور در ورزشگاه هستند، تمام ظرفیت مدیریتی و تلاش به کار گرفته شود.
حضور زنان در ورزشگاه ها یک مسئله حاشیه ای است,

به گزارش عصراترک، مینو اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان کشور امروز در جمع اصحاب رسانه خراسان شمالی حضور زنان در ورزشگاه ها را یک مسئله حاشیه ای خواند و گفت: باتوجه به اینکه 40 میلیون نفر از جمعیت کشور را زنان تشکیل می دهند، معقول نیست که برای کمتر از 0.01 درصد زنان ساکن در پایتخت که خواهان حضور در ورزشگاه هستند، تمام ظرفیت مدیریتی و تلاش به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر ورزشگاههای ویژه بانوان در زمان برگزاری مسابقات خالی از تماشاچی هستند و لزومی نیست که خانم ها به ورزشگاه های مردان بروند.

اصلانی بیان کرد: برای رفع این مشکلات باید فضاهای ورزشی و پارک های ویژه بانوان توسعه پیدا کنند تا زنان نیاز به حضور در وزشگاه های مردان پیدا نکنند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار داریم، گفت: انقلاب اسلامی ایران بعد از 40 سال به یک بلوغ بی بدیل رسیده و فریادهای آزادی خواهانه کشورهای غربی به اذعان این افراد متاثر از انقلاب ایران می دانند.

اصلانی ادامه داد: افتخاراتی که امروز در حوزه زن و خانواده داریم بی نظیر است و انقلاب اسلامی احیاگرهویت زن بوده است.

وی امید به زندگی در زنان را پیش از انقلاب 54 سال دانست و گفت: براساس آمار هم اکنون امید به زندگی به 76 سال رسیده و در بین چهار کشور امید به زندگی در دنیا قرار گرفته است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بسیج بانوان در کشور یک دستاورد عظیم انقلاب اسلامی متشکل از 9 میلیون نفرند که در دنیا بی نظیر است.

وی اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی و مفاسد اخلاقی را چهار آسیب اجتماعی اعلام کرد که به جهت اهمیت با تاکیدات مقام معظم رهبری در دستور کار قرار گرفته است و در بحث رفع مفاسد اخلاقی، ازدواج تاثیرگذار است.

اصلانی با بیان اینکه مقام و مسئولیت دادن به زنان و رساندن به سهم 30 درصدی به اجبار، افتخار محسوب نمی شود، افزود: اگر به اجبار و تعیین حد و مرز بخواهیم به زنان مقام و مسئولیت دهیم این مسئله مورد قبول و در شان زنان نیست.

وی اظهار کرد: اساس کار این است که زنان خودشان بدرخشند و افق های بالایی را برای خودشان ترسیم کنند.

رئیس جامعه بسیج زنان کشور در خصوص ارتباطات این سازمان با معاونت امور زنان ریاست جمهوری گفت: تاکنون برنامه‌های مشترک زیادی  داشتیم اما در بعضی موارد هم اختلاف نظرهایی بوده است.

 

انتهای پیام./ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک