پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ساعت ۱۷:۳۵

دستبند پلیس بر دست سارقان حرفه ای در جاجرم

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از دستگیری 6 نفر سارق حرفه ای و کشف بیش از دوازده مورد انواع سرقت در راستای گشت های پیشگیری از سرقت در این شهرستان خبر داد.
دستبند پلیس بر دست سارقان حرفه ای در جاجرم  ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، سرهنگ "مهدی اسماعیلیان" در تشریح این خبر گفت: با فعال نمودن گشت های ویژه پیشگیری از سرقت توسط  مامورین پلیس پیشگیری  این شهرستان، در حین گشت زنی در سطح حوزه موفق شدند 6 نفر سارق حرفه ای را دستگیر و دوازده  موردانواع  سرقت را کشف نمایند  . 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای سارقان  مورد نظر شدند، افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه 6نفر سارق حرفه ای  که معتاد به مواد مخدر صنعتی بودند را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند. 

وی گفت: در تحقیقات به عمل آمده 4 نفر مالخر نیز دستگیر که جهت سیر مراحل به کلانتری مرکزی شهرستان دلالت شدند. 

این مقام انتظامی  خاطرنشان کرد:  پس از بازجویی های به عمل آمده از  سارقان  دستگیر شده  ، شیوه سرقت خود را اینگونه بیان نمود که در شبهای پایانی هفته با توجه به خالی از سکنه بودن برخی از منازل پس از دق الباب  از فرصت پیش آمده  سوء استفاده و از منازل فوق  اقدام به سرقت  می نمودند و در این راستا نیز با توجه به نداشتن نگهبان در دامداری ها اقدام به سرقت ابزار الات کشاورزی ، کابل واحشام می نمودند. 

این مقام انتظامی افزود:کارشناسان مربوطه ارزش ریالی  اموال مکشوفه را بیش از 450 میلیون ریال برآورد کرده اند. 

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم در پایان ازشهروندان عزیزخواست  در صورت ترک منزل  و یا قصد مسافرت موارد ذیل را مد نظر قراردهند تا از سرقت منزل پیشگیری نمایند:
1- از بسته بودن همه درب های ورودی قبل از خروج از منزل اطمینان حاصل کنید2-از قراردادن نردبان و چهار پایه در داخل حیاط به ویژه کنار دیوار ها خود داری کنید3-برای درب ها ی منزل حتما قفل کتابی تعبیه کنید4- حتما کلید منزل خود را به یک نفر امین  جهت سرکشی بسپارید. 5- از روشن گذاشتن یک لامپ به صورت مداوم در هنگام ترک منزل خود داری کنید.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک