جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ساعت ۷:۴۰

دولت این هفته برای انتخاب استاندار خراسان رضوی به جمع بندی می رسد

مشهد- نماینده فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قرار است این هفته در خصوص انتخاب استاندار خراسان رضوی به جمع بندی برسد.
دولت این هفته برای انتخاب استاندار خراسان رضوی به جمع بندی می رسد,

سید احسان قاضی زاده هاشمی در گفتگو بامهر اظهار کرد: عملکرد استاندار قبلی خراسان رضوی متوسط بوده زیرا این استان نیازمند استانداری با عملکرد قوی در حوزه اقتصادی و عمرانی است و به نظر می رسد دولت قرار است در هفته جاری به جمع بندی برسد.

وی افزود: خراسان به اندازه کافی در این چند ساله به لحاظ پروژه های مختلف از جمله برقی کردن راه آهن تهران- مشهد و باوجود تاکید های مختلف دچار عقب ماندگی شده وپروژه های اجرا نشده زیادی نیز وجود دارد.

نماینده مردم فریمان و رضویه در مجلس شورای اسلامی به پروژه های دیگری همچون انتقال آب از دریای عمان به خراسان رضوی اشاره و خاطرنشان کرد: با این وضعیت و باقی ماندن در حوزه مطالعاتی اتفاق خاصی نخواهد افتاد که این مسائل باعث عقب ماندگی عمرانی اقتصادی خراسان نسبت به غرب کشور می شود.

قاضی زاده بیان کرد: خیلی از پروژه ها در اقصی نقاط کشور در حال بهره برداری است اما در خراسان در طول سال های گذشته اتفاق خاصی رخ نداده است.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک