پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ساعت ۸:۲۰
در راستای رفع اختلافات اراضی ملی با مستثنیات در خراسان شمالی؛

۱۰ هزار هکتار از اراضی ملی به نفع مردم تثبیت مالکیت شدند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اعلام کرد: در راستای بررسی و حل اختلافات اراضی ملی و مستثنیات میان دولت و مردم در خراسان شمالی 10 هزار و 913 هکتار از اراضی ملی به نفع مردم شناسایی و تثبیت مالکیت شدند.
10 هزار هکتار از اراضی ملی به نفع مردم تثبیت مالکیت شدند,

عبدالله یوسفی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در همین باره در گفت و گو با عصر اترک اظهار کرد: از گذشته، همواره تداخلات اراضی ملی با مستثنیات از جمله موضوعات بسیار مهم میان دولت و مردم بوده است.

یوسفی افزود: در همین راستا، در سطح استان ها کمیسیونی با عضویت سازمان جهاد کشاورزی و سازمان های تابعه اش همچنین اداره کل ثبت اسناد و املاک تشکیل شده اند تا این کمیسیون پس از بررسی وضعیت اراضی ها، اختلافات اراضی ما بین دولت و اشخاص را تعیین تکلیف کنند تا موضوع  اختلافات اراضی در این کمیسیون حل شوند و به مراجع قضایی ارجاع نشوند.

وی اعلام کرد: در همین راستا، در خراسان شمالی هزار و 408 پلاک مورد اختلاف میان دولت و اشخاص شناسایی شده است که تا به کنون، 65 پلاک به مساحت 128 هزار و 118 هکتار پس از انجام بررسی های کارشناسانه مبتنی بر مدارک موجود تثبیت مالکیت شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: از مساحت 128 هزار و 118 هکتار یاد شده، 10 هزار و 913 هکتار از اراضی ملی به نفع اشخاص به عنوان اراضی مستثنیات تثبیت مالکیت شدند.

یوسفی گفت: پرونده این اراضی به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به منظور اصلاح اسناد آنان ارسال شده اند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک