جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ساعت ۱۲:۵۱
جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی:

عده ای درصدد تطهیر رژیم پهلوی هستند

جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی با بیان اینکه عده ای به دنبال مصون سازی چهره منحوس پهلوی و تطهیر چهره استکبار هستند، گفت: این افراد می خواهند با این اقدامات دستاوردهای انقلاب را نادیده بگیرند.
عده ای درصدد تطهیر رژیم پهلوی هستند,

به گزارش عصر اترک از گرمه، سرهنگ ابوالقاسم چمن، جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه استان خراسان شمالی در مراسم تکریم و معارفه  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه اظهارکرد: معمارکبیر انقلاب با بیان ولایت فقیه و به پشتوانه مردم توانستند این انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

 

سرهنگ چمن با بیان اینکه قبل از انقلاب اجازه تعیین سرنوشت خود را نداشتیم ابراز داشت: به برکت نظام انقلاب اسلامی و با رهبری اما رحمه علیه این اتفاق افتاد و تعیین سرنوشت توسط خود مردم صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه ولایت مداری بدون بصیرت اتفاق نمی افتد، گفت: تشکیل حکومت اسلامی در سایه ولایت فقیه برای زمینه سازی حکومت جهانی امام عصر والزمان است.

 

وی ابراز داشت: امروز دشمن در ضعیف ترین حالت خود قرار دارد.

 

در این مراسم از زحمات وخدمات سرگردنعیمی(فرمانده‌سابق) تکریم و سرگردغلامی (بعنوان فرمانده جدید ناحیه سپاه شهرستان گرمه) معرفی شد.

 

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک