چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۱۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ساعت ۸:۲۹

نتایج تیم خراسان شمالی در ادامه مسابقات بوکس کشوری

در ادامه مسابقات بوکس کشوری که در اهواز در حال برگزاری است، بوکسورهای خراسان شمالی در مقابل حریفان خود، نتیجه را واگذار کردند.

به گزارش خبرگزاری عصراترک، در ادامه مسابقات بزرگسالان بوکس کشور در اهواز، محمد وحدانی بوکسور وزن 52 کیلوگرم استان، در اولین حضور خود در این مسابقات، نتیجه را به نماینده اروند واگذار کرد.

مصطفی جعفر نیا دیگر بوکسور خراسان شمالی در دسته 81 کیلوگرم استان در مبارزه شب گذشته با کیوان صفری دچار مصدومیت شده و   مغلوب این بوکسور شد.

رحمت نورانی بوکسور سنگین وزن استان نیز که در وزن 91 کیلوگرم در مسابقات بزرگسالان کشور شرکت کرده بود، در مقابل نماینده استان خوزستان مغلوب شد.

رقابت های کشوری بوکس در رده بزرگسالان از روز 15 آذر ماه در ورزشگاه تختی شهر اهواز شروع شده و تا 21 آذرماه ادامه خواهد یافت.

در پایان این مسابقات به تیم های اول تا سوم این رقابت ها مدال و جوایزی اهدا می شود و همچنین نفرات برتر مسابقات به عضویت تیم ملی درآمده و در رقابت های آسیایی شرکت می کنند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک