پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۱۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ساعت ۱۰:۵۹
فرماندار جاجرم خبر داد:

پروژه شمش آلومینا جاجرم در دهه فجر افتتاح می شود

فرماندار شهرستان جاجرم در آئین بهره برداری پست ۱۳۲ کیلو ولت پروژه شمش آلومینیوم گفت: فاز یک پروژه شمش آلومینا جاجرم همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
پروژه شمش آلومینا جاجرم در دهه فجر افتتاح می شود,

به گزارش عصر اترک، رضا آذری، فرماندار شهرستان جاجرم افزود: پروژه شمش آلومینا جاجرم نماد اقتصاد مقاومتی است که با تلاش مدیران و کارگران زحمتکش این شرکت به ثمر نشسته و باعث ایجاد اشتغالزایی در شهرستان شده است.

وی اظهار کرد: شرکت آلومینای جاجرم نه تنها در سطح شهرستان بلکه در سطح استان موجب اشتغالزایی و توسعه شده که  یکی از صنعت های نمونه استان است.

مقام عالی دولت در شهرستان جاجرم ادامه داد: رشد اشتغال در شهرستان باعث پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد که خوشبختانه شهرستان جاجرم در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی جایگاه بسیار خوبی در سطح استان دارد.

وی تصریح کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون اقدامات بسیار خوبی در حوزه های صنعتی،کشاورزی و اقتصادی در شهرستان جاجرم شده است که نمونه بارز آن راه اندازی پروژه شمش آلومینا با اشتغالزایی بیش از هزار نفر بصورت مستقیم وغیر مستقیم  است.

آذری خاطرنشان کرد: این پروژه نماد اقتصاد مقاومتی و نگاه به ظرفیت های داخلی کشور است و  در شرایط کنونی که در جنگ اقتصادی بسر می بریم افتتاح این پروژه مایه فخر و مباهات است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک