شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ساعت ۱۲:۲۱
در اجتماع بسیجیان خراسان شمالی مطرح شد؛

بسیج راهبردی ترین نیروی مردمی دنیا است/ عدم وجود جریان تکفیری در راز و جرگلان مرهون حضور بسیج است

معاون اجرایی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی بسیج را راهبردی ترین نیروی مردمی دنیا برشمرد و گفت: امروز خدمت گذاری به مردم از مهمترین برنامه ها و افتخارات بسیج است.
 بسیج راهبردی ترین نیروی مردمی دنیا است/ عدم وجود جریان تکفیری در راز و جرگلان مرهون حضور بسیج است,

به گزارش عصر اترک،  سرهنگ معین معاون اجرایی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در تجمع بزرگ بسیجیان شهر گرمه ضمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه تفکر انقلابی و بسیجی حل کننده مشکلات کشور است، گفت: امروز خدمت گذاری به مردم از مهمترین برنامه ها و افتخارات بسیج است.

سرهنگ معین با اشاره به پیام تاریخی امام خمینی (ره) که فرمودند: "بسیج برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است. " ادامه داد: شور و حال و حضور مردم در مقاطع زمانی مختلف اثر خودش را خواهد گذاشت.

معاون اجرایی سپاه جوادالائمه استان خراسان شمالی بسیج  را راهبردی ترین نیروی مردمی دنیا قلمداد کرد و گفت: بسیج در همه حماسه های سیاسی فرهنگی و اقتصادی پیشتاز است.

 

عدم وجود جریان تکفیری در راز و جرگلان مرهون حضور بسیج است

مسلم محمد یاران دادستان عمومی و انقلاب بجنورد امروز صبح در اجتماع بزرگ اقتدار بسیجیان شهرستان راز و جرگلان گفت: اگر کشور  بسیج را نداشت، اکنون نمی توانستیم چهلمین سالگرد جشن انقلاب را بگیریم.

محمدیاران با اشاره به این که با افزایش فشار و تهدید دشمن، بسیج پربار و تنومندتر می شود، گفت: بسیج مظهر و الگوی ایستادگی و مقاومت است، هرگز نمی هراسد و همواره بر ایمانش افزوده می شود و ترسی جز ترس از خداوند متعال در دل ندارد.

دادستان بجنورد پیشرفت های کشور در تمامی حوزه ها را مدیون فرهنگ و روحیه بسیج دانست و گفت: اقتدار نظامی، پیشرفت علمی، امنیت پایدار و تاثیر و نفوذ ایران در افکار عمومی جهان همگی مدیون بسیج است.

محمدیاران بسیج را مایه ی وحدت در کشور خواند و اظهار کرد: بسیج یعنی وحدت قوم ترک، کرد، فارس و ترکمن و وحدت شیعه و سنی که مصداق واقعی آن در شهرستان راز و جرگلان ملموس و مشهود است.

وی خاطر نشان کرد: اگر جریان تکفیری در شهرستان راز و جرگلان راهی نداشته، مرهون حضور علمای تشییع و تسنن و وحدت میان مردمان این خطه با حضور بسیج است.

 

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک