شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۱۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ساعت ۸:۳

کارآفرین جوان اسفراینی با حمایت بسیج سازندگی برای ۱۲ نفر اشتغال ایجاد کرد

علی اکبرزاده رضایی کارآفرین بسیجی که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با استفاده از تسهیلات بسیج سازندگی اقدام به پرورش مرغ تخمگذار کرده است و به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای 12 نفر ایجاد اشتغال کرده است.
کارآفرین جوان اسفراینی با حمایت بسیج سازندگی برای ۱۲ نفر اشتغال ایجاد کرد,

به گزارش عصراترک، بسیج سازندگی شهرستان اسفراین به عنوان بخشی از یک نهاد انقلابی و مردمی ظرفیتهای خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی به کار گرفته و تا به امروز با جدیتی بیش از گذشته، اقتصاد مقاومتی را در تمام شهرستان و به‌خصوص در مناطق محروم، روستایی و کم برخوردار دنبال می‌کند.

علی اکبرزاده رضایی یکی از کارآفرینان بسیجی اسفراین  است که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی که با بهره‌گیری از تسهیلات بسیج سازندگی، اقدام به پرورش مرغ تخمگذار کرده است در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به ضرورت کارآفرینی در جامعه امروز گفت: در جامعه‌ای که اکثر جوانان آن بیکار بوده و به دنبال کار هستند، تنها راه نجات برای فرار از بیکاری کارآفرینی و ایجاد اشتغال است و همه جوانان نباید فقط به دنبال شغل دولتی باشند چرا که بسیاری از شغل های آزاد پر درآمد هستند.

اکبرزاده رضایی پرورش مرغ تخمگذار را یکی از همین شغل های آزاد پر درآمد دانست و افزود: با توجه به نیاز شهرستان این شغل از لحاظ اقتصادی نیز سودآوری بسیاری دارد.

 

وی اظهار کرد: بعد از گرفتن وام از بسیج سازندگی اقدام به ایجاد یک مرغداری کردم که در حال حاظر روزانه بیش از 4  هزار عدد تخم مرغ تولید می شود.

اکبرزاده رضایی افزود: با ایجاد این واحد در حال حاضر برای شش نفر به صورت مستقیم و برای شش نفر نیز به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کرده ام.

وی با گلایه از عدم حمایت مسئولین خاطر نشان کرد: در حال حاضر مقدار تولیدی تخم مرغ در سطح شهرستان جوابگوی نیاز شهرستان نیست و به دلیل عدم صدور مجوز مرغداری جدید در حال حاضر دو سوم تخم مرغ اسفراین از خارج از استان وارد خواهد شد و  در صورتی که مسئولین حمایت کنند و با صدور مجوز موافقت نمایند ما آماده ایجاد یک مرغداری با ظرفیت ۱۰ هزار عددی هستیم.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک