شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ساعت ۱۰:۵۷
امام جمعه جاجرم:

تفکر بسیجی می تواند ما را از شرایط سخت امروز بگذراند 

امام جمعه شهرستان جاجرم گفت: آنچه می تواند ما را از شرایط سخت امروز گذر دهد نگاه و تفکر بسیجی است.
تفکر بسیجی می تواند ما را از شرایط سخت امروز بگذراند ,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان جاجرم در دیدار با مسئولین و مردم بسیجی شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج اظهارکرد: بسیج فرزند بزرگ خانواده امت اسلامی و انقلاب اسلامی است.

 

وی با ایراد سخنانی از مقام معظم رهبری در مورد بسیج گفت: آنچه می تواند ما را از شرایط سخت امروز گذر  دهد نگاه و تفکر بسیجی است.

 

حجت الاسلام موسوی ابراز داشت: باورمان این است که جنگ اقتصادی یک وسیله است برای اینکه به مردم فشار بیاورند و باعث جدایی مردم از نظام شوند.

 

وی با اشاره به سنگ اندازی دشمنان در چهار دهه انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف افزود: امروز که دشمن از راه جنگ اقتصادی وارد شده است نیاز دارد که با جدیت بیشتری به مسائل اقتصادی توجه داشته باشیم.

 

وی با بیان ویژگی های شخصیتی شهید زین الدین از جمله اخلاص، بی ادعایی و احساس مسئولیت وی گفت: در عرصه های مختلف ما انسان های بزرگی داریم که باید از این بزرگان الگوگیری کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاجرم ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج در این چهل سال به سخنان معمار کبیرانقلاب در مورد بسیج عینیت بخشیده و آن را عملی کرده است.

 

حجت الاسلام باشتنی با اشاره به دستاورد های بسیج در کشور گفت: همه ماشاهد هستیم که چگونه این شجره طیبه به بار نشسته است.

 

وی با بیان اینکه بسیج یک الگو برای کشورهای آزادی خواه است، ابراز داشت: امروز بسیج نه تنها در جامعه اسلامی بلکه در تمام جوامع بشری نفوذ پیدا کرده است و الگویی برای جبهه های مقاومت در منطقه شده است.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک